חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

מטפלת שהתעללה בתאומים כבני 7 חודשים נשלחה לשנת מאסר

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שלישי) 12 חודשי מאסר על רחל לוי בת 69, שהורשעה בגין תקיפת תאומים קטינים בהם טיפלה כשהיו כבני 7 חודשים. בגזר הדין תוארו 7 מקרים שונים בהם תקפה את התאומים וגרמה להם חבלות של ממש. היא הורשעה בעבירות של תקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה ותקיפה בנסיבות מחמירות.

השופטת אורית קנטור כתבה בהחלטתה, "כפי שהתרשמה קצינת המבחן, הנאשמת אכן מצטערת על המעשים אך, צערה הוא בעיקר בגלל המחירים אותם נאלצה ונאלצת היא לשלם על האירועים, יותר מאשר על משפחת הנפגעים , אותם היא מאשימה במודע או שלא במודע באשר אירע בגלל הלחץ שכביכול נגרם לה ע"י אם התינוק , שלא היתה מרוצה מכך, שהיא אינה מצליחה להאכילו."

השופטת הוסיפה כי "מעשי הנאשמת חמורים ומצדיקים ענישה משמעותית, כאשר יש להוקיע אלימות כלפי תינוקות רכים כתופעה בלתי נסבלת ובלתי מתקבלת על הדעת, במיוחד כאשר מדובר במטפלת שהיתה אמורה לטפל בתינוק עליו השגיחה ולא לנקוט כלפיו באלימות מכל סוג שהוא. לא ניתן איפוא להמנע מהטלת עונש מאסר מאחורי סורג ובריח גם אם עסקינן באישה כבת 69, ללא עבר פלילי, כאשר ניתן לראות באירוע המתמשך סוג של מעידה חד פעמית באורחות חייה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף הטילה השופטת על המטפלת מאסר על תנאי לתקופה של 9 חודשים וקנס כספי לפיצוי המתלוננים בסכום של 10,000 ש"ח.

ב"כ הנאשמת ביקש מבית המשפט עיכוב ביצוע עונש המאסר על מנת לאפשר הגשת ערעור על גזר הדין. בית המשפט נענה לבקשה ובנוסף לעיכוב ביצוע גזר הדין הוציא כנגד הנאשמת צו יציאה מן הארץ.

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)

Back to top button