צרכנות

קעקועים עם משמעות

אנשים רבים אוהבים לבטא את עצמם בדרכים שונות. כך, אישה הלובשת שמלה ירוקה וצעיף בצבע כתום זרחני מעוניינת אולי להתחיל טרנד חדש, צייר מקצועי יכול לצייר תמונות שישקפו את חייו – אהבה נכזבת, טיול מהנה בחיק הטבע או ביטוי לאתגר משמעותי שהוא עבר בשנה האחרונה. קעקוע על הזרוע, הרגל או על כל מקום בולט אחר נחשב גם הוא לאמנות, והוא משמש לביטוי עצמי בקרב רבים.

לבטא את עצמך דרך קעקוע

אנשים רבים מבקשים לקעקע על גופם קעקועים עם משמעות. הקעקועים הנגלים לעין מסייעים להם להעביר את המסר. לא אחת נתקלים נושאי הקעקועים בבני משפחה, חברים או אפילו עוברי אורח אשר שואלים אותם לגבי הקעקועים, וכך מתפתחת לה שיחה קולחת. אם גם אתם רוצים להפתיע את הסביבה ולבטא את עצמכם באמצעות קעקוע, אלה כמה קעקועים רבי חשיבות שכדאי לתת עליהם את הדעת:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • קעקועי כיתובים – קעקועים אלה נועדו להעביר מסר ברור דוגמת כיתוב המבטא את האהבה לבן/ בת הזוג. זוגות רומנטיים במיוחד בוחרים לקעקע את אותו המשפט המחבר ביניהם, כך שתמיד יוכלו לזכור את אהבתם ולבטא אותה.
  • כיתובים בשילוב איורים – כמובן, תמונה אחת שווה אלף מילים, ואם אפשר לשלב כיתובים ותמונות מה טוב. כך, בנוסף לביטויי האהבה הכתובים, יש המוסיפים גם איור. זה יכול להיות פרח, לב או כל ביטוי אחר שהוא סמל האהבה.
  • קעקוע שהוא זיכרון – לעתים בוחר האדם להנציח באמצעות קעקוע אדם קרוב שהלך לעולמו. זה יכול להיות עיטור המזכיר לו את האדם, או משפט שהאדם האהוב נהג לומר. הקעקוע מסייע לזכור בכל עת את מי שכבר אינו בין החיים.
  • הקעקוע שלאחר המשבר – אדם שחווה משבר בחייו (פרידה, אובדן, גירושין או פיטורין) מעוניין להזכיר לעצמו באופן תמידי שהחיים ממשיכים הלאה. קעקוע המבטא זאת במילים דוגמת "Life Goes On" יכול ללוות אותו בכל עת.
  • ילדים זו שמחה – מי שאוהב את ילדיו, מעוניין בכך שהם יהיו אתו גם כאשר הוא נמצא מחוץ לבית – בעבודה או בפגישה חשובה. קעקוע של טביעות אצבעות של ילדים יכול להזכיר לו על כך בכל עת.
  • שפות זרות זה "אין" – יש הבוחרים לקעקע על גופם מילים בעלות משמעות רבה בשפות אקזוטיות כמו סינית או יפנית. במקרה זה, חשוב לוודא שאתם מבינים את משמעותה של המילה שאתם מקעקעים. אחרי הכול, היא הולכת להישאר אתכם לנצח.
  • קעקועים מן הטבע – יש המחפשים את משמעות החיים בטבע. לפיכך, הם מקעקעים על גופם את עץ החיים או חיה שהיא סמל לתכונה בולטת. לדוגמה, האריה הוא סמל לאומץ, הכלב הוא סמל לנאמנות והינשוף הוא סמל החכמה.

להיות מקוריים

כמובן, ישנם קעקועים מיוחדים שאת המסר שלכם אתם יכולים לגלות רק אם תתבוננו היטב. כך למשל, אפשר להבין קעקוע של נקודות ומספרים רק לאחר שמחברים את כל הקווים, בדומה לפעילות היצירה שהיינו עושים בהנאה כשהיינו קטנים. נוסף על כך, ישנם קעקועים אשר משתנים בהתאם לתנועת הגוף. כך מתקבל אדם הקופץ על טרמפולינה ברגע שמזיזים את האצבעות, כריש שפותח וסוגר את פיו או בעל חיים שמסתתר בתוך היד ומתגלה כאשר קופצים את היד לתנועת אגרוף.

לסיכום, ראינו שהקעקועים אינם רק עיטור מרהיב, אלא גם אמצעי להעברת מסר חשוב. כעת, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הקעקוע המתאים לכם. אם אתם אנשים ישירים וגלויים, תוכלו לבחור בכיתובים המבטאים את הכול. מנגד, אם אתם אנשי מסתורין, תוכלו לבחור בקעקוע מיוחד המתגלה רק אם מתבוננים בו מקרוב.

Back to top button