חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ראש מועצת אשכול: "בקשר שוטף עם גורמי הצבא ומגבים את צה"ל"

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני פרסם לפני זמן קצר (חמישי) הודעה לתושבי המועצה בה התייחס למצב הביטחוני ולהודעת הרמטכ"ל בדבר תגבור כוחות לאורך גבול רצועת עזה בעקבות ההסלמה הגוברת בימים האחרונים.

בהודעה נכתב, "תושבים יקרים, הצבא ממשיך להתמודד עם אירועי הפרות סדר אלימות ומאתגרות על גדר המערכת. צה"ל מצליח בנחישות רבה להכיל את האירועים בסמיכות לגדר אך בכל זאת ישנה השפעה של האירועים על יישובינו ועל שגרת חיינו. מדי יום וערב אנו חשופים להדי פיצוצים, לבלוני תבערה שממשיכים להישלח לשטחנו ולעשן סמיך וחריף כתוצאה משריפות הצמיגים בסמיכות לגבול.

בחלק מישובי המועצה נשמעים ומורגשים היטב האירועים וקולות הפרות הסדר מהגבול. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הצבא ועם שר הבטחון. מעודכנים על ההתרחשויות ומנגד דואגים לעדכן באופן שוטף על מכלול ההשפעות של האירועים על הישובים. בשיחות שאנו מקיימים עם הגורמים המדיניים והצבאיים אנו מבקשים את הפסקת ההפרעות והאירועים בסמיכות לישובינו ומגבים את צה"ל בכל פעילות הנדרשת לכך. מזה תקופה שאנו סופגים את האירועים ומכילים אותם אך עליית המדרגה באירועים האחרונים והשפעתה על יישובינו אינן
ניתנות להכלה." אומר ראש המועצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנו למודי ניסיון וחלק משגרת חיינו היא המוכנות התמידית לחירום. נמשיך לעקוב מקרוב אחר הדברים, להיות ערוכים לכל תרחיש ולהיות בקשר עם בעלי התפקידים בישובים. הרבש"צים בישובים מיודעים על אירועים חריגים בסמיכות לישובם. צוות המועצה עומד כאן לרשותכם
ולרשות בעלי תפקידים בחירום בכל ישוב. ניתן לפנות אלינו בכל עת על כל צורך יישובי שעולה על רקע האירועים. מי שזקוק להתייעצות על רקע המציאות הבטחונית, מספר הטלפון במרכז החוסן 08-9965264 , מוקד אשכול פתוח 24/7 ומספרו 08-9966333"

מועצה אזורית אשכול

Back to top button