חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ראש מועצת חוף אשקלון לתושבים: "אנו ערוכים, נקווה לשבת שלווה"

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון פרסם לפני זמן קצר (שישי) הודעה לתושבי המועצה בעקבות המתיחות בדרום והאפשרות של הסלמה ביטחונית במהלך הימים הקרובים.

בהודעתו כתב ראש המועצה פרג'ון: "תושבים יקרים, כולנו ערים למידע בדבר אפשרות של הסלמה ביטחונית. החלטת האלוף להגדיל את כוחות צה"ל כולל ההחלטה להציב כיפות ברזל ממחישה לנו את החשש מהסלמה. במפגשים עם תושבים, אני נשאל כל העת, על משמעות המתיחות הביטחונית באזורנו.

אכן, ניסיונות בלתי פוסקים של שכננו העזתים, לטפח את "אי השקט" באים לידי ביטוי בניסיונות חוזרים ונשנים של פריצת הגדר, המשך הפרחת בלונים וכן משטי סירות מחופי עזה לעבר חוף זיקים – כל אלה מחייבים היערכות ותשומת לב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צה"ל אימץ נוהל של התמודדות עם אתגרים ביטחוניים אלה והפעילות הינה יום יומית. לזרים מבחוץ נדמה כי הכול נמצא בנקודה אחת. לנו, לכולנו, תושבי המועצה ומרחב עוטף עזה מובן כי הפעילות החבלנית מעזה מתפרסת על פני כל המרחב הגיאוגרפי בו חיים, נשים, ילדים, קשישים נופשים ואח', רבים וטובים. אנו במועצה, עוקבים מקרוב אחר ההתרחשויות. אני נמצא בקשר יומיומי עם גורמי הצבא וכוחות הביטחון.

ההנחיות לעת הזו הם: "נוהל שיגרה". הרבשצ"ים וצוותי החירום ביישוביים מעודכנים במידע. במידת הצורך, אנו במועצה ערוכים להעניק סיוע לישובים ולתושבים, לכל אלו הזקוקים לכך. תושבים הרוצים להתייעץ, לקבל מידע, לבקש סיוע יכולים לפנות למרכז החוסן המועצתי באמצעות צוותי החירום היישוביים. מספר הטלפון במרכז החוסן : 08-6775598 / 050-2241534 אנו כאן בשבילכם 24/7. נקווה לשבת שלווה" כתב ראש המועצה.

צילום: דובר צה"ל

Back to top button