חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

אלוף נדב פדן בזירת הפיגוע: "נגדע את יד הטרור שפוגעת בנו"

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט הגיע היום (ראשון) אל זירת הפיגוע באזור התעשייה ברקן וקיים הערכת מצב בהשתתפות מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מתאם הפעולות בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ערן ניב וראש המנהל האזרחי, תת-אלוף בן חור אחוות.

מפקד החטיבה המרחבית "אפרים", אל"מ עידן כץ, סקר את עיקרי האירוע והמאמצים המבצעיים המתקיימים כעת.

הרמטכ"ל הנחה על תגבור הכוחות ומאמצי ההגנה השונים וכן על המשך פעילות עצימה לאיתור ולכידת המחבל ובהמשך תחקיר על נסיבות האירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר באירוע טרור קשה המתרחש לצד מערכה עיקשת לסיכול הטרור ביהודה ושומרון במסגרתו מתקיימות אלפי פעולות התקפיות לאיתור נשקים, מעצרי חשודים והחרמת כספי טרור, במטרה לשמור על ביטחון תושבי יהודה ושומרון ולמנוע פגיעה בהם.

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן אמר בזירת הפיגוע "אנחנו אחרי פיגוע טרור באזור תעשייה ברקן בו איבדנו שני אזרחים ישראלים ואזרחית נוספת נפצעה. אני רוצה בראש ובראשונה למסור את תנחומיי למשפחות ולאחל החלמה מהירה לפצועה. אנחנו בחודשים האחרונים ובשנים האחרונות במאבק רציף כנגד הטרור ביהודה ושומרון ובעזה. המאבק כולל יום-יום, לילה-לילה, פעולות של מאות חיילים בהן מתבצעים מעצרים וסיכולים. רק בחודשים האחרונים עצרנו מעל 300 כלי נשק ביהודה ושומרון ובחודש האחרון מעל 100. זו עבודה לילית סיזיפית של כלל מערכת הביטחון- שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל, וצה"ל, שילוב זרועות. ברגעים אלה הצבא, השב״כ ומשטרת ישראל מבצעים מצוד אחרי המחבל וכמו מחבלים אחרים אנחנו נדע לשים את היד עליו, על שולחיו ולגדוע את יד הטרור הזאת שפוגעת בנו ללא הבחנה בין נשים, גברים."

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. הגדרות מהתנך, שטויות ,נחסל את החמאס, נחסל את הניה, אבו מאזן ימות, יוחלף , כבר אסור להרוג מחבלים, על מה אתה מדבר ,אז מה אם אתה אלוף ?

Back to top button