חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השרה רגב: "אי אפשר לעשות שלום עם אבו מאזן שממשיך להסית"

שרת התרבות מירי רגב השתתפה בצער משפחות הנרצחים בפיגוע הירי, חג'בי ויחזקאל ואמרה הערב (ראשון) כי אי אפשר לעשות שלום עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

"הם חפצים כל הזמן במוות ובטרור ואנחנו חפצי חיים. זה ההבדל ביניהם לבנינו. בעזרת השם כוחות הביטחון ישימו ידם על המחבל הארור הזה. הגיע הזמן שיבינו שבטרור וברצח לא משיגים שלום. אבו מאזן מדבר באנגלית על שלום אבל בערבית ממשיך להסית כנגד מדינת ישראל."

השרה רגב הוסיפה, "באו"ם, לפני הנאום של ראש הממשלה דיבר אבו מאזן. אתם יודעים איך הוא סיים את הנאום שלו? עם ברכה לשהידים. אתם יודעים מהם שהידים? הם אנשים שמתאבדים ורוצחים ילדים, נערים, נשים, אזרחים חפים מפשע. הוא מברך את השהידים? בושה וחרפה, עם האדם הזה אי אפשר לעשות שלום. אין מה לעשות שלום עם אנשים שרק מבקשים מוות, שנאה והסתה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

2 תגובות

  1. במקום לדבר פקה פקה כמו שאר הפוליטיקאים, הטיפשה רגב עוברת אותם ומדברת דברי הבל וטימטום. מי נמצא בממשלה אם לא אתם, חבורת אפסים שכאילו מבכה את הרוגיה ונרצחיה, ובאמת סתם אוכלת חינם, גונבת שכר ענק שאותה חבורת שודדים קובעת לעצמה ומעיזיה השרה הזו עודלדבר ולייעץ. תעשו כבר משהו, ממשלה של מטומטמים אימפוטנטים שיודעים רק לדבר ולברבר. תתבישו לכם, "נציגי" המדינה…

Back to top button