חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השר בנט: "מחבלים שמניחים מטענים, צריך להרוג אותם"

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, נשא לפני זמן קצר (שני) דברים בכנס הצגת התכנית המדינית של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS).

השר בנט התייחס למצב הביטחוני ואמר "אני חושב שאנחנו צריכים לעשות תיקון משמעותי ומהיר במדיניות הביטחונית של ישראל ולחזק את ההרתעה, מדברים טקטיים עד אסטרטגיים. בחודשים האחרונים חודרים באופן יומיומי עשרות מחבלים מעזה, כולל היום, מניחים מטענים ויוצאים חזרה הביתה בשלום. מה הייתי עושה שונה ? הייתי נותן הוראה להרוג אותם".

השר התייחס לפיגוע שאירע אתמול באזור התעשייה ברקן ואמר "אתמול התרחש רצח נתעב של שני ישראלים. החל מהראשון בנובמבר המשפחה של הרוצח תקבל כ – 15,000 ש"ח בחודש. צריך להפסיק את זה. צריך להרוס את הבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הבית של רוצחי ארי פולד ז״ל, רונן לוברסקי ז״ל, ינאי וייסמן ז״ל, אשר חסנו ז״ל – כולם עומדים. 102 בתים של רוצחי ישראל עומדים. צריך להרוס אותם. צריך לעבור מדיבורים על הרתעה ליצירת הרתעה, ואני מתכוון להמשיך לפעול להחזרת ההרתעה על ידי פעולות מובהקות וברורות."

שר החינוך, נפתלי בנט | צילום: יהודה עשור

6 תגובות

  1. נער גבעות לכל דבר ועניין…אימפולסיבי , קל דעת, רואה את הבטחון "דרך הכוונת" כמו נער צעיר במגלן, עשוי להיות סכנה בטחונית לאומית אם חו"ח יבחר כשהב"ט

  2. אפס מאופס. שר חינוך דמיקולו שמנסה לכפות על ילדי ישראל דתיות זולה, לא מפסיק לדבר אבל לא עושה כלום…כמו כל שאר החברים שלו לדוד הדבש, הדולים ואוכלים בידיהם המטונפות הגורפות את הדבש הקדוש שאנו עובדים קשה בשבילו, לתוך פיותיהם המסריחים משקר ותועבה.

  3. בנט, תתעסק במשרד שלך, שלאבוננו גם בזה אינך מבין דבר. תפיק לפטפט. "שתיקתך יפה מדבורך"

  4. בנט גבר גבר יהרוג כל מי שצריך (בהבל פיו ובעזרת ידיהם של ילדינו). טוב שהוא ממלא את תפקיד שר החינוך בשעות הפנאי שלו אחרת מי יודע איזה נזקים היה גורם לחינוך אם היה מתמסר לתפקיד.

  5. לא הבנתי באיזה קבינט אתה, של אבו מאזן? הנייה?,עבדאללה?,סיסי?, פארוק? אתה בשלטון השמאל של זנברג וגלאון, = מחזירים גופות, לא הורסים בתים, החמירו את חוקי פתיחה באש,אלאור עזריה, הרוצחים מקבלים משכורת ותעודות זהות כחולות עם ביטוח לאומי, איפה אתה חי ?

Back to top button