חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"נתניהו לא עשה, ועכשיו החמאס הוא שיקבע אם תהיה מלחמה"

באירוע שבתרבות בחיפה, אמר הבוקר (שבת) ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת "יש עתיד" וחבר ועדת החוץ והביטחון כי "מה שקורה בעזה מוכיח שוב, שמי שלא יוזם ומוביל מוצא את עצמו מובל למצב גרוע יותר. ארבע שנים אנחנו אומרים לראש הממשלה שיוביל מהלך אזורי, שייתן לתושבי עזה אפשרות לחיים טובים יותר ויבהיר להם שמה שמפריע להם להשיג אותם הוא התוקפנות והטרור של החמאס. נתניהו לא עשה, ועכשיו החמאס הוא שיקבע אם תהיה מלחמה או לא. גם אבו מאזן מנצל את חוסר המעשה והעדר המדיניות של נתניהו כדי לדחוף אותנו למלחמה בעזה, שאין לנו מה להרוויח בה.

בעניין הבחירות המתקרבות אמר ח"כ שלח כי "הבחירות הבאות יהיו על ערכים. האם זה בסדר שהשלטון יהיה מושחת, האם זה בסדר שזנבות קואליציוניים כמו ליצמן וסמוטריץ' יקבעו לאן הממשלה הולכת, כי את ראש הממשלה הדבר היחיד שמעניין זו ההישרדות שלו. אני מאמין שכשהבחירה תעמוד לפני הציבור, הוא יבחר באלטרנטיבה שאנחנו מציעים לחוסר המעש ואובדן הערכים של הממשלה הנוכחית".

ח"כ שלח הבטיח כי הוא וחבריו באופוזיציה יילחמו כדי לעצור את התיקון לחוק הקולנוע של שרת התרבות, העולה לדיון בכנסת השבוע ואמר כי "חוק הקולנוע של מירי רגב הוא סמל לכל מה שרע בממשלה הזאת. הקולנוע שלנו הוא פנינה ישראלית שמצליחה בארץ ובעולם, ורגב מוכנה להרוס אותו ואפילו מאיימת שתקצץ בתקציבים שלו, רק כי מבחינתה אם היא לא שולטת בו אז לא צריך אותו. בלמנו אותו בסוף המושב הקודם ואני מקווה שנבלום אותו גם הפעם, בעזרת אנשים ישרים בקואליציה כמו יו"ר ועדת החינוך יעקב מרגי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ עפר שלח (צילום: אתר הכנסת)

2 תגובות

  1. נתניהו לא צריך לעשות..אולי שלח את חדור יתר מוטיבציה לחסל ערבים..העניין בלהיכנס למלחמה נורא פשוט השאלה איך ניצא ממנה.. לא מפחדים ממלחמה ואפילו לא מהתוצאה לא רוצים לשחק לידים שלהם ובטח לא עכשיו לפני בחירות שיהיה לך מה לספר לציבור..
    בשניה פותרים את הבלגן בעזה ואני אזרח פשוט גבר!

Back to top button