צרכנות

5 טיפים לרכישת מטבח בצבע שמנת

כשאתם מתעניינים במטבח חדש, מומלץ תמיד לקרוא המלצות ומאמרי טיפים כדי להבין לקראת מה אתם הולכים ועד כמה המטבח הרצוי בעיניכם עשוי להתאים לעיצובו של ביתכם. במאמר שלפניכם נעסוק במטבח שצבעו העיקי הוא שמנת. מטבחי שמנת הם מטבחים לבנים עם מעט כהוּת שלוקחת אותם למוטיב ורדרד קל, וזאת בשונה ממטבחים לבנים מוחלטים הנקראים בשפה המקצועית "לבנים שלג" או "לבן מעושן". מטבחי שמנת מעוצבים איכותיים מומלץ לבחור בהתאם לעצות שלפניכם.

בחרו את המטבח רק בחנות מטבחים מקצועית

על אף כי מטבח הוא עוד חדר ארונות ומשטחי הגבהה, חשוב להסדירו רק בחנות מטבחים ולא בחנות ריהוט בית כללי. רק בחנות מטבחים אביזרי המטבח שתקנו יתאימו למטבח, ויתאימו גם בממד העיצובי לבית כולו. מומחי חברת עיצוב מטבחים יוכלו ליצוק בביתכם נוסחת עיצוב חסרת תקדים אשר נועדה למטבחי שמנת. רק בחברה כזו כל דייר בדירה בבעלות יכול להבטיח לעצמו מטבח בצבע שמנת.

גבשו אופי דקורטיבי מובהק למטבח שלכם

כן היינו ממליצים לכם לבוא לחנות עיצוב מטבחים כשאתם מוכנים ויודעים היטב מה אתם מחפשים. התחום שנקרא מטבחי שמנת נעשה שם קוד למקבץ רחב מאד של מטבחים. ניתן לעצב אותם בפורמט של דלתות ארון מגולפות קלאסיות עם משקופים עגולים בסגנון כפרי, או לעצב כשהכל חלק ומבריק ללא גילופים ואז מתקבלת תבנית העיצוב הבורגנית. מאד מומלץ לבחור את צורת התהוות סגנון העיצוב של המטבח מבעוד מועד. ההמלצה שלנו היא להחליט על פי יתר חדרי הבית הסמוכים, אך זו כמובן אינה חובה מוחלטת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גבשו סטנדרטים למשטח ההגבהה שלכם

ניתן להסתמך על משטח הגבהה קרמי או מאבן טבעית. מהם ההבדלים? משטח קרמי הוא משטח מטבח מעוצב שהתהווה באופן מלאכותי. הוא מיוצר במפעלים ואינו מצריך שום משאב טבעי. משטח אבן טבעית הוא משטח שמקורו ישירות מן הטבע, ונוצר בחציבה, ניסור ורידוד מסלעים אמתיים. לכן, מחירו של האחרון יקר יותר. יחד עם זאת, אפשרויות העיצוב של משטח קרמי מאד מגוונות ואינן חד משמעיות.

גבשו את מבנה משטחי ההגבהה שלכם

חשוב לבחור בכמות ראלית של משטחי הגבהה: אחד בודד (לרוב, מה שקורה במטבחים הקטנים), או 2 שאחד מהם הוא אי למטבח (מתאים בעיקר למטבחים בינוניים וגדולים). במצב כזה יש לכם עמדת עבודה נוספת וגם עמדת אחסון נוספת, שכן הבסיס של אי המטבח מכיל ארונות ומגירות רזרביות.

גבשו עיצובים מיוחדים למכשירי המטבח

בימינו – הכל עולם של עיצובים ודקורציות, ולכן כל דבר שאתם מכניסים למטבח קובע את הזהות שלו מבחינה דקורטיבית. לכן, מאד חשוב לתכנן כיצד ייראו המכשירים החשמליים שתכניסו למטבח. לדוגמה, מטבחי שמנת לרוב יארחו מקררים צבע קרם.

מטבחי דניאל – מעצבים לכם מטבח שמנת בהתאמה לביתכם

בואו לבית מטבחי דניאל והסדירו מטבח שמנת חדש ויוקרתי! נציגי חברת מטבחי דניאל יהיו לכם לעזר רב בגיבוש מראה המטבח, עיצובו ותכנון התקנתו בהתאם לחדר הספציפי שבביתכם. הם גם יבצעו את ההתקנה בפועל במועד שייקבע בחנות.

Back to top button