חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

ליברמן לתושבי עזה: "האחריות להתדרדרות היא על חמאס בלבד"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, פנה היום (ראשון) לתושבי רצועת עזה באמצעות "אלמונסק", עמוד הפייסבוק בערבית של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון.

שר הביטחון כתב ב"אלמונסק": "מדינת ישראל היתה מוכנה לשפר את המציאות האזרחית ברצועת עזה, אבל החלטת הנהגת חמאס להפעיל אלימות קשה, דווקא ביום שבו נכנסו מיכליות סולר לתוך הרצועה, היא שהביאה להחלטה לעצור את אספקת הדלקים. כל האחריות להתדרדרות המצב ההומניטרי היא על חמאס בלבד. אני קורא לכם תושבי עזה: תפעלו נגד ההנהגה הקיצונית, שלקחה אתכם כבני ערובה, בשירות האייתולות מאיראן".

ארכיון | צילום: משרד הביטחון

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. עד מתי נדבר עד מתי נתריע ונעיר כל רדום וחולם בהקיץ הלו תבינו שרצועת עזה וכנופיות החמאס הם אולקוס כיב הקיבה של מדינת ישראל והיא סובלת אין סוף כאבי בטן להחריד אז אולי הממשלה וגורמי הבטחון יקחו אחריות לאומית אחת ולתמיד כבוגרים האחראים על שלומי אמוני ישראל ומדינתנו היקרה ויפטרנו סוף סוף מסבלה וסבל העם היושב בציון לא הספיקה הגולה והאיקוויזיציה והשואה עכשיו שיש לנו מדינה אנחנו הולכים לאחור בארצנו מולדתנו מקדמת דנא ארץ אבותינו מה זה? צעד תימני? צעד קדימה שתי צעדים לאחור?ככה מנהלים מדינה איפה הרופא שיפתור את העם מכיב הקיבה המיסר הזה מהאולקוס הארור הגורם סבל לילדינו נשינו וזקנינו עד מתי בשם אלוהים יש לנו מדינה כן או לא יש לנו צבא כןנאו לו יד לנו ממשלה נכון אז איפה היא מה עושים קברניטי המדינה אם לא תפטרו את הבעיה הזו אנחנו הולכים לכרתת מערכות האולקוס הזה יתגבר וחיידקי ההליקובקטר החאמסיים יכריעו את גוף המדינה הזאת

Back to top button