מבזקיםפוליטי / מדיני

בל"ד: "נחרים את ישיבות הכנסת במחאה על חוק הלאום"

מפלגת בל"ד מודיעה הערב (שני) כי בעקבות חוק הלאום החליטה להחרים את ישיבות הכנסת במשך החודש הראשון של מושב החורף. "החרמת ישיבות הכנסת מהווה איתות של סירוב למערכת הפוליטית, כי אסור היה שתעבור לסדר היום אחרי חקיקת חוק הלאום. בל"ד רואה במהלך זה צעד נוסף להעמקת והרחבת המאבק הפוליטי והציבורי נגד חוק היסוד הגזעני. האזרחים הפלסטינים וכל מי שמאמין בדמוקרטיה, ממתינים לצעדים נוספים ומצפים למאבק מוביל ועיקש המבטה כראוי את ההתנגדות לחוק הלאום ואת הזעם לנוכח הדיכוי השלטוני המתרחב."

עוד נמסר בהודעת בל"ד, "אנו רואים ביצוג הפרלמנטרי שלנו מאבק לכל דבר, ואנו מסרבים להפוך את המאבק הפרלמנטרי שלנו לייצוג מובן מאליו וחסר משמעות, ואנו נלחם במדיניות שהופכת את הייצוג הזה לייצוג מרוקן מכל תוכן פוליטי, ולריטואל פורמלי, באמצעותו אנו לא יכולים להשפיע על המדיניות כלפינו, ועל התפשטות של הפאשיזם, ועל מיסודה של המדינה כמדינה גזענית שלא מכירה בילידים הפלסטינים של המולדת הזאת."

בל״ד מתעקשת על מאבק לצדק ושיוויון מלא, ומתעקשת שהאלטרנטיבה היחידה לאפרטהייד היא הצבת חזון של ״ מדינת כל אזרחיה״, החזון היחידי עם אופק לעתיד אחר: שוויוני וצודק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סיעת בל"ד ציינה כי לא תפסיק את פעילותה הפוליטית, ולמשך תקופת ההחרמה תפעל להרחבת אפיקי המאבק. "כחלק מהעם הפלסטיני, וכאזרחים, אנו מתעקשים לא לוותר על אף זכות מזכויותינו. המאבק שלנו הוא העירבון למדינה שפויה, מדינה של כל אזרחיה. ואנו מצפים מכל ישראלי שפוי ודמוקרט לתמוך במאבק זה." אמרו במפלגה.

צילום: מתוך פייסבוק ג'מאל זחאלקה

2 תגובות

  1. יש להם מילת קסם שנקראת "אזרח" .אזרח לגרסתם אינו אזרח ישראלי אלא חי ב"מולדת" לא מוגדרת לא בישראל ויש לו רק זכויות ללא חובות לאויר בו הוא חי.

Back to top button