חדשות הארץמבזקים

עו"ד יעקב וינרוט הלך לעולמו, "אובדן גדול לעולם המשפט הישראלי"

עורך הדין הבכיר, ד"ר יעקב וינרוט הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 71 בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. וינרוט היה מבכירי הפרקליטים בישראל ובמשך שנים ארוכות ליווה בכירים במערכת הפוליטית וממנהיגי המדינה, בין היתר ייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

וינרוט התגורר ברמת גן, השאיר אחריו את אשתו ג'יזל, ילידת בלגיה, ושישה ילדים.

ראש הממשלה נתניהו ספד לו הבוקר, "רעייתי שרה ואני המומים מצער על פטירתו של יקירנו עו״ד יעקב וינרוט ז״ל. יעקב היה מופלא באישיותו, בחוכמתו, בחריפות שכלו, בתחושת הצדק שלו ובנאמנותו לעמו. זהו אובדן גדול למשפחתו, למכריו ומוקיריו, וזהו אובדן גדול לעולם המשפט הישראלי. אנו מחבקים את ג׳יזל ואת כל בני משפחת וינרוט היקרים לנו כמשפחתנו. יהי זכרו ברוך"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון ליברמן כתב בטוויטר שלו: "עו"ד יעקב ויינרוט היה יחיד סגולה ומיוחד במינו. חכם, משכיל ובעל יכולת הבנה מופלאה בבני אדם. כיהודי דתי, ויינרוט תמיד ניסה לגשר בין שני העולמות. הוא ייחסר לעם ישראל ולי באופן אישי. יהיה זיכרו ברוך."

מלשכת עורכי הדין נמסר, "הלשכה אבלה על פטירתו של ד"ר עו"ד יעקב וינרוט. יעקב, מבכירי עורכי הדין במדינת ישראל, אדם משכמו ומעלה, בכישוריו, חוכמתו, צניעותו ובדרך ארץ תרם רבות בעיצוב מקצוע עריכת הדין במדינת ישראל. בתיאום עם משפחתו, תערוך לשכת עורכי הדין אירוע מיוחד לזכרו"

Back to top button