צרכנות

שיפוץ דירה בתל אביב

לפני כ-30 שנה מיתגה את עצמה תל אביב כ"עיר ללא הפסקה" – מיתוג שבהחלט יש לו אחיזה במציאות. העיר שצמחה מן החולות מתחדשת ללא הרף, ואחת הדרכים היא באמצעות שיפוץ דירות ישנות. בעמוד זה תמצאו המלצות חשובות לביצוע שיפוצים בתל אביב.

איך לקבוע מסגרת תקציב?

ההחלטה הראשונה שאותה יש לקבל לקראת שיפוץ דירות בתל אביב היא מה תהיה מסגרת התקציב שמוקדש לפרויקט. בהקשר זה כדאי לזכור שלאחר עשור שלם, ואפילו קצת יותר, של עליות מחירים רציפות ומשמעותיות, כל בית או דירה בתל אביב הם נכסים יקרים מאוד. השבחת נכס באמצעות שיפוצו עשויה להניב רווח כספי גבוה – כך למשל אם אתם משפצים דירה שמשמשת כהשקעה, תוכלו להשכיר אותה בסכום חודשי גבוה בהרבה בהשוואה לאותה דירה כשהיא לא משופצת (בכל אזור בתל אביב), ובאופן דומה שיפוץ דירה בתל אביב לקראת מכירתה יוביל במרבית המקרים לקבלת תמורה גבוהה בהרבה (כך שההפרש מכסה את עלות השיפוץ ומותיר גם רווח כספי).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם כשהדירה משמשת למגורים ואין תוכניות להשכירה או למכור אותה, כדאי להשקיע בשיפוץ – גם כדי ליהנות מנכס בעל ערך גבוה יותר, ובעיקר כדי לשדרג את איכות החיים בעיר שמספקת סביבה מושלמת. על-מנת לנצל את מסגרת התקציב באופן יעיל במיוחד ובכדי לא לחרוג ממנה עקב חוסר ידע או חוסר ניסיון, מומלץ להקפיד על תכנון מדויק של השיפוץ – בעזרת מעצב או מעצבת פנים שכבר הובילו בהצלחה פרויקטים דומים בעיר המובילה בישראל מבחינות רבות.

שיפוץ דירה קטנה בתל אביב

ברחבי תל אביב ישנן לא מעט דירות קטנות וישנות שעבורן שיפוץ הוא מהלך שמניב תועלת משולשת: גם התאמת הנכס לצרכים העכשוויים, גם שדרוג הפן האסתטי וגם טשטוש הממדים היחסית צנועים של הדירה ואפשור מקסימום שימושים גם בשטח קטן. בין השאר מומלץ במסגרת שיפוץ דירות קטנות בתל אביב להכניס פנימה שפע אור טבעי (שגם יוצר חיבור עם הסביבה ומחבר את הפנים עם החוץ ובכך יוצר תחושה מרווחת יותר, וגם מחמיא לכל חלל), למצוא פתרונות אחסון יעילים (כולל במקומות פחות מקובלים ובפרט בגובה), להפריד בין חללים באמצעות שימוש בגוונים נפרדים או מרקמים אחרים וללא מחיצות פיזיות במידת האפשר, לייצר חותם אישי (שמוסיף עניין ומושך את תשומת הלב כך שהיא לא תתמקד בכך שהדירה קטנה) וישנם כמובן עוד צעדים שכדאי לבצע במסגרת שיפוץ זה – אנשי מקצוע מיומנים יכולים לחולל פלאים וליצור שינוי גדול מאוד לטובה גם בדירה קטנה.

איך להבטיח את השלמת השיפוץ בפרק זמן קצר ככל האפשר?

אנשים רבים שמבינים שהדירה כבר לא משרתת אותם בדרך הטובה ביותר האפשרית, ואפילו מבינים שאין מנוס מלבצע שיפוץ כי התשתיות בנכס כבר מיושנות ולא עומדות בעומסים העכשוויים, נרתעים מביצוע השיפוץ ומנסים לדחות אותו עוד ועוד – בעיקר עקב החשש שהפרויקט יימשך ויתארך וייצור פגיעה של ממש בשגרת החיים שלהם.

כדאי לדעת שבימינו ניתן להשלים גם שיפוץ כולל תוך 21 ימי עבודה. המפתח לכך הוא תכנון מדויק (שכאמור מונע הוצאות מיותרות ומוביל לחיסכון כספי), ועוד המלצה היא לתת למעצב/ת הפנים שהופקד על התוכניות גם לפקח על הביצוע בפועל. בדרך זו מובטח לכם סנכרון מיטבי בין הפעולות השונות במסגרת השיפוץ ומקסימום יעילות באופן כללי – כך שתוכלו ליהנות מהנכס המשודרג מכל הבחינות בפרק זמן קצר.

 

לפרטים נוספים:

www.72gag.co.il

Back to top button