צרכנות

שילוב ניתוחים לעיצוב הגוף (ניתוחים משלימים)

כל ניתוח פלסטי בפני עצמו מוביל לשינוי משמעותי מבחינת המראה החיצוני, ואיתו משתנה גם הדימוי העצמי של האדם. במקרים מסוימים מומלץ לשלב שני הליכים כירורגיים משלימים – ובאופן טבעי השיפור יהיה מרשים במיוחד.

מהם השילובים הנפוצים של ניתוחים פלסטיים?

ישנן אפשרויות רבות לשלב בין ניתוחים פלסטיים, ובמיוחד נפוצים החיבורים הבאים: הרמת והגדלת חזה, הרמת והקטנת חזה, מתיחת בטן והרמת חזה, מתיחת בטן ושאיבת שומן (וכן ניתוחי מתיחה אחרים כגון מתיחת ירכיים או מתיחת זרועות בשילוב שאיבה של מצבור שומן נקודתי), הגדלת חזה וניתוח אף, שאיבת שומן והקטנת חזה וכן מתיחת פנים עם הרמת עפעפיים.

הרמת חזה עם שתלים

הרמת חזה היא ניתוח נפוץ במיוחד בעשור החמישי לחיים, אצל נשים אשר מגלות שהשדיים שלהן צנחו ועל כן נראים פחות מרשימים. בין הסיבות לכך: הריונות והנקות, דיאטה דרסטית (או עליות וירידות במשקל, לחילופין) וכן אובדן האלסטיות של העור באופן כללי עקב ההתבגרות. במסגרת הרמת חזה מוסרות חלק מהרקמות בשדיים, ועל כן במקרים שבהם השדיים יחסית קטנים הם עלולים להיראות עוד יותר קטנים אחרי ההרמה. במצב שכזה, מומלץ לשלב בהרמה הכנסת שתלי סיליקון אל השדיים – כלומר לבצע הגדלת חזה – כך להקנות לו גם זקיפות קומה וגם נפח ונוכחות משמעותיים יותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקטנת והרמת חזה

סיבה נוספת לצורך בניתוח הרמת חזה היא משקל נכבד של השדיים, שבשילוב כוח המשיכה גורם להם לצנוח מטה. במקרים אלה אין טעם לבצע הרמה בלבד, שכן כובד המשקל יחזיר את השדיים למצב רפוי יותר – וההמלצה היא על שילוב בין הקטנת חזה להרמה. התוצאה: שדיים שחוזרים להיות זקופים וכן הקלה על כאבי גב וכתפיים שבדרך כלל נגרמים עקב חזה גדול מאוד. חשוב להקפיד על הקטנה בהתאם לפרופורציות של הגוף באופן כללי.

מתיחת בטן והרמת חזה

הליך כירורגי נוסף שמשולב לעתים עם הרמת החזה הוא מתיחת הבטן. בפרט מומלץ שילוב זה לנשים שהשילו ממשקלן קילוגרמים רבים, ומצד אחד אמנם נהנים מהצרת הגוף ומבריאות טובה ביותר, אולם מצד שני עלולות להתאפיין בחזה נפול ובבטן רפויה עקב עודפי העור שנוצרים באזור אחרי שהשומנים נעלמו. הרמת החזה ומתיחת הבטן גם יחד מספקת מענה אפקטיבי לכל החלק המרכזי של הגוף, ומבטיחה מראה מושך במיוחד.

מתיחה עם שאיבת שומן

ניתוחי המתיחה השונים – מתיחת בטן, מתיחת ירכיים, מתיחת זרועות וכו' – כוללים בעיקר הסרת רקמות עור עודפות, והידוק רקמות העור הנותרות. במקרה של מתיחת בטן יתבצע גם הידוק של שרירי הבטן ולעתים גם הזזה של הטבור למקום גבוה יותר. לעתים לצד רפיון השרירים ועודפי רקמות העור ישנו גם מצבור שומן נקודתי, ואותו ניתן להעלים באמצעות שאיבה.

הגדלת חזה וניתוח אף

שילוב מקובל בעיקר בקרב בחורות צעירות, שמבקשות ליהנות משינוי משמעותי בחזות החיצונית, של שני איברים בולטים גם יחד. מומלץ לא לבצע את הגדלת החזה לפני שהוא מסיים להתפתח באופן טבעי, בסביבות גיל 17-18, ובאופן דומה גם את שיפוץ האף לא כדאי לבצע בגיל צעיר מדי שכן גם איבר זה ממשיך להשתנות עד גיל 17-18.

שאיבת שומן והקטנת חזה

במקרים שבהם נשים מעוניינות הן להצר היקפים באזור מסוים והן להקטין את החזה שלהן במסגרת חיטוב הגוף באופן כללי, השילוב המומלץ הוא כמובן הקטנת חזה עם שאיבת שומן. הדגש העיקרי במסגרת ניתוח משולב שכזה הוא יצירת פרופורציות מתאימות בכל חלקי הגוף כך שהתוצאה תהיה הרמונית ומושכת במיוחד.

מתיחת פנים והרמת עפעפיים

מתיחת פנים נועדה לספק מענה לתופעות שונות אשר מתרחשות באופן בלתי נמנע ככל שאנחנו מתבגרים, ובפרט להתרופפות הרצועות שתומכות ברקמות העור ולצניחת אותן רקמות כך שנוצר מראה מוארך, עייף ולא מחמיא. ניתוח המתיחה מרים את אותו רקמות שצנחו בחזרה למקומן המקורי, וכדי להשלים את השינוי לטובה בפנים ניתן למשוך כלפי מעלה גם עפעפיים שצנחו – עפעפיים עליונים, עפעפיים תחתונים או גם וגם. שילוב מקובל אחר הוא של מתיחת הפנים עם שימוש בחומרי מילוי שונים לטשטוש הקמטים ולמילוי אזורים שהפכו שקועים עקב אובדן נפחים.

מתי ניתן לבצע ניתוח פלסטי משולב?

לשילוב ניתוחים לעיצוב הגוף יתרון משמעותי – במקום לעבור שני הליכים כירורגיים נפרדים שכל אחד מהם מייצר טראומה מסוימת לגוף ומחייב תקופת החלמה, עוברים ניתוח אחד ונהנים משינוי משמעותי תוך פרק זמן קצר. יחד עם זאת חשוב לוודא שהגוף אכן יכול לעמוד בניתוח המורכב יותר, ושהשילוב לא מסכן את המטופלים. בהתאם חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי בעל ניסיון נרחב ויושרה מלאה גם יחד.

למידע נוסף:

www.drarik.co.il

תגובה אחת

  1. זה נכון. ניתוח פלסטי בהחלט מעלה את הביטחון עצמי
    וניתוח הגדלת חזה בפרט.
    אפשר לקרוא במאמר מעניין על הקשר בין הגדלת חזה לבין העצמת הביטחון העצמי והמיניות לפי מחקר של אוניברסיטת פלורידה, מתוך האתר של ד"ר דנה אגוזי מנתחת פלסטית:
    https://www.d-egozi.co.il/%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%97%D7%96%D7%94/%D7%94%D7%92%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%96%D7%94/

Back to top button