חדשות הארץמבזקים

שר החינוך בנט ישתתף מחר בעצרת לציון 23 שנים לרצח יצחק רבין

שר החינוך, מר נפתלי בנט ומנכ"ל המשרד, שמואל אבואב ישתתפו מחר (חמישי) בעצרת הנוער הממלכתית לציון 23 שנים לרצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין ז"ל. בעצרת ישתתפו גם נציגי מנהיגות הנוער מכל הארץ ומכל המגזרים ובהם, מועצות תלמידים ונוער, מד"צים, מש"צים, תנועות וארגוני נוער.

אירועי יום הזיכרון ייפתחו בסיורים ובסדנאות במרכז יצחק רבין, ובהמשך יתקיים רב שיח בנושא השנתי שמוביל משרד החינוך "שומרים על אחדות- שומרים על ייחודיות". את אירועי היום תחתום עצרת הנוער במעמד שר החינוך מר נפתלי בנט, מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב וגב' דליה רבין ראש המרכז ע"ש יצחק רבין.

לקראת יום הזיכרון, פיתח משרד החינוך בשיתוף עם מרכז יצחק רבין, ערכת פעילות לתלמידים העומדת בסימן "לקיים את אשר ראוי לקיים, לשנות את אשר דרוש שינוי" (מתוך נאום שנשא יצחק רבין בכנס ה-70 לנוער העובד והלומד – הועידה התשיעית – 19/3/94.) הערכה כוללת מערכי פעילות, המותאמים לתלמידי בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים. לכל מערך פעילות מצורפת כרזה חינוכית ההולמת את התכנים ואת הפעילויות המותאמים לכל שכבת גיל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך יום הזיכרון יעסקו במערכת החינוך בנושאים כגון – פועלו של יצחק רבין כמנהיג מוביל דרך ומשמעות הזיכרון. תידון חשיבות השמירה על הדמוקרטיה ועל הסולידריות בחברה הישראלית בסימן "שמירה על אחדות ושמירה על ייחודיות", נוכח אתגרי החברה הישראלית.

Back to top button