מבזקיםרצועת עזה

משלחת המודיעין המצרית הגיעה לעזה להעביר מסר ברור לחמאס

ערוצי תקשורת בעזה מדווחים כי משלחת ביטחונית מצרית בכירה הגיעה היום (חמישי) לפגישה עם ראש הלשכה המדינית של תנועת חמאס, איסמעיל הנייה. על פי הדיווח הפגישה התקיימה במשרדו של הנייה שבעיר עזה.

צילום: תקשורת פלסטינית

המשלחת הביטחונית המצרית בראשותו של האלוף אחמד עבדול ח'אלק, מי שאחראי על התיק הפלסטיני במודיעין המצרי הגיעה דרך מעבר ארז בליווי אימן אבו מוסי, מוסטפא מדה ג'מעיל והמאם אבו זיאד נציגי המודיעין בשגרירות המצרית בתל אביב, זאת על מנת להעביר מסרים ברורים לחמאס מישראל ועל מנת לתת הזמנות להגיע להסכם רגיעה בין הצדדים, רגע לפני שהמצב מתדרדר למלחמה.

בין היתר המשלחת פועלת להשגת הפיוס הפנים פלסטיני ולספק לקהילה הבינלאומית תנאים על מנת ליישם את התחייבויותיה לשיפור תנאי חייהם של הפלסטינים ובראשם ברצועת עזה. ביקור המשלחת מתקיים כחלק ממסגרת המאמצים המצרים המתמשכים והמתיחות הגוברת בין ישראל לחמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, בתום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שהתקיימה אמש עד לשעות הקטנות של הלילה כעבור חמש וחצי שעות, הנחה ראש הממשלה את צה"ל לפעול בתקיפות כנגד מבצעי הטרור כלפי ישראל. כלומר, פגיעה ישירה בחוליות משגרי בלוני ועפיפוני התבערה, מיידי האבנים, המטענים ובקבוקי התבערה לעבר כוחות צה"ל וגדר הביטחון ומחבלים שמגיעים ופוגעים בגדר בניסיון לחדור לשטח מדינת ישראל.

גם היום, על אף המסרים החריפים מישראל, נשמעו קריאות בעזה להגיע מחר אל שטחי ההפגנות לאורך גבול רצועת עזה על מנת להתעמת עם כוחות צה"ל.

שליח האו"ם למזרח התיכון, ניקולאי מלדנוב התייחס היום למתיחות בין הצדדים ואמר, "המצב בעזה ממשיך להתדרדר ואנחנו נמצאים רגע לפני עימות. צריך הרבה יותר ממילים על מנת למנוע מלחמה ואנו פועלים בשיתוף עם מצרים כדי לעשות זאת. יש להחזיר לרצועת עזה את הרשות הפלסטינית". אמר מלדנוב והוסיף כי "ירי הרקטות אמש לעבר באר שבע וגוש דן היו פרובוקציה מסוכנת".

במקביל, נערך צה"ל בכוחות מתוגברים בשבועות האחרונים לאורך גבול רצועת עזה והיום פורסמו בכלי התקשורת בישראל תמונות של טנקים וכוחות רבים המתכנסים באזור רצועת עזה, כהכנה למקרה שיצטרכו לפעול אם המצב ימשיך להתדרדר עד לכדי מלחמה.

העיניים במערכת הביטחון נישאים למחר כאשר יחלו ההפגנות לאורך גדר הגבול עם עזה, ובתקווה שהצד השני יפנים כי כללי המשחק ישתנו כפי שאמר היום השר יואב גלנט וינהג באיפוק.

צילום: תקשורת פלסטינית
צילום: תקשורת פלסטינית
צילום: תקשורת פלסטינית
צילום: תקשורת פלסטינית

תגובה אחת

  1. הדפוק כאן זה איווט ליברמן השקרן.
    האבטיח הבטיח לחסל את ראש המחבלים תוך שעות ספורות "רק תיתנו לי את תיק הביטחון " סינן השקרן הסידרתי מבין שיניו…

    מספיק עם שקרים – תתחיל לעבוד אוכל חינם!

    לא איווט ליברמן אלא סייוט לי-לא-ברמן!

Back to top button