חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

שלח: "הקבינט הנוכחי חסר אחריות, שרים מדליפים בלי הרף"

באירוע שבתרבות בשוהם אמר היום (שבת) ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד וחבר ועדת החוץ והביטחון, כי "הקבינט הנוכחי הוא הקבינט חסר האחריות ביותר בתולדות המדינה. שרים מדליפים בלי הרף והופכים את הדיון הביטחוני לפוליטי, ליברמן מטיל אחריות על אחרים כאילו הוא אינו שר הביטחון. האחראי הבלעדי לכך הוא ראש הממשלה, שכבר ארבע שנים לא קובע שום מדיניות ביחס לעזה."

שלח הוסיף כי "שליחיו של נתניהו מאשימים את הצבא בכך שהוא לא מביא תכניות. זה שקר מוחלט. התכניות המבצעיות קיימות, הקבינט מכיר אותן. מי שקובע מה יובא לדיון ולהחלטה הוא רק ראש הממשלה. אם אין החלטות, וכבר ארבע שנים אין החלטות, האחראי היחיד הוא נתניהו."

"גם בסוריה וגם בעזה, נתניהו נרתע מיוזמה והובלה, ואנחנו משלמים על כך מחיר יקר. המצב באיזור נותן לישראל הזדמנות בלתי רגילה ליזום מהלך איזורי, שיציב את האינטרסים שלנו בסוריה כחלק מהסדרה שם וימנע מערכה מיותרת בעזה. אבל נתניהו מסתפק בפירורים של כבוד שזורק לו פוטין, שאת ההסדרה בסוריה עושה עם אויבי ישראל ארדואן ורוחאני, לא יוזם מהלך שיתקע טריז בין האוכלוסיה בעזה לבין החמאס ומנגד לא מוביל מדיניות תגובה תקיפה מול הפרובוקציות של החמאס. הוא ראש ממשלה פאסיבי ותבוסתני, גם במדיניות הביטחון וגם בענייני הפנים". אמר ח"כ שלח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ עפר שלח. צילום: מתוך פייסבוק

4 תגובות

  1. שלח הפך למשתלח כרוני . פעם החזקתי מהיושרה האישית שלו , אך כנראה שהפוליטיקה משחיתה גם את הערכים הבסיסיים !!!

Back to top button