חדשות הארץמבזקים

אישה בת 65 נספתה בשריפה בתל אביב, בן 58 עוכב לחקירה

הבוקר (שני) בשעה 06:00 הוזעקו צוותי חירום והצלה רבים לרחוב יום טוב, סמוך לשוק הכרמל בתל אביב בעקבות דיווח על שריפה בדירה.

צוותי כיבוי שהגיעו למקום דיווחו כי מדובר בשריפה שפרצה בחצר האחורית של מבנה חד קומתי אשר צמוד למחסן עם מטען אש גדול. במהלך פעולות הכיבוי וסריקות במבנה אותרה אישה כבת 65 כשהיא ללא הכרה והועברה לטיפול מד"א.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה כשהיא במצב אנוש וסובלת מכוויות ושאיפת עשן, אך פעולות ההחייאה כשלו ונקבע מותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד"א דני בן ארוש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך יוצא ממבנה חד קומתי שעלה באש. לוחמי האש פעלו במקום על מנת לכבות את השריפה וברגע שהתאפשר בוצעה סריקה במבנה וחולצה ממנו אישה כבת 62 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהיא סובלת מכוויות ומשאיפת עשן. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

כוחות הכיבוי השיגו שליטה על השריפה וכיבו אותה. למקום הועקו שוטרים אשר החלו בחקירת נסיבות השריפה בשיתוף חוקר שריפות משירותי הכבאות. אדם בן 58 עוכב לחקירה.

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: כבאות והצלה מחוז דן
צילום: כבאות והצלה מחוז דן
צילום: כבאות והצלה מחוז דן

Back to top button