צרכנות

ביתנים לתערוכות – הדור הבא

עולם התערוכות והכנסים, כמו כל ענף האירועים, הולך ומשתכלל עם השנים. בכל כנס או תערוכה המציג זקוק לביתן בו הוא יציג את השירותים שלו, המוצרים שלו או פשוט את החברה אותה הוא מייצג.

מעבר לביתן עצמו הוא זקוק לריהוט, אטרקציה שתמשוך לקוחות ומוצרי קד"מ.
וכמו בכל ענף, כאשר יש ריבוי של אפשרויות הלקוח הפוטנציאלי מתבלבל ואינו בטוח מה טוב עבורו.
במאמר זה ננסה לעשות סדר בבלאגן ולספר לכם על דה בסט והדור הבא של הביתנים לתערוכות אותם הם מייצרים. אנו באמת מאמינים שכשמפיקים כנס או תערוכה חשוב לבחור בטובים ביותר, והצוות של דה בסט עובדים קשה מאוד יומם ולילה כדי להיחשב כאחת החברות המובילות בענף.

ביתנים לתערוכות בעבר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעבר הרחוק האופציה היחידה שהיתה קיימת למציגים היא להקים ביתן מעץ (ביתני נגרות). מדובר היה בביתנים יקרים מאוד לייצור, לא מיועדים להקמה עצמית וגם אפשרויות העיצוב והגראפיקה היו מוגבלות.
לאחר מספר שנים הביתנים הלכו והתפתחו כאשר חברת סימה סיסטם פיתחה ביתנים מודולריים אשר ניתן היה לשנע אותם ממקום למקום.הפיתרון של חברת סימה  סיסטם היה סופר מתקדם, וגם היום דה בסט משתמשת בטכנולוגיה שלה בהתאם לרצון הלקוחות, אבל גם השיטה הזו כוללת חסרונות רבים, ואפשרויות העיצוב והרושם שהביתן יצור מוגבלים מאוד.

סוגי ביתנים נפוצים בישראל

הביתנים הנפוצים בישראל הם ביתני נגרות וסימה סיסטם, עליהם כתבנו למעלה, וביתני טראס שגם במקרה שלהם מדובר בעולם ומלואו. הטראס הוא למעשה מתכת הבנויה בסגנון קוביות לגו כך שניתן להרכיב במהירות יחסית ביתנים וקירות בכל גובה וגודל אפשריים. ביתני הטראס מחליפים את ביתני הנגרות הישנים.
כמו כן, יש הרבה אשר בוחרים להשכיר קירות תצוגה בלבד והדבר הופך את האיזור אותו השכירו לתערוכה לביתן לכל דבר (לאחר שהוסיפו דלפק קבלה, ריהוט ואטרקציות שונות להצגה בתערוכה).

הביתנים החדשים של דה בסט

דה בסט היום נמצאת בחזית בכל מה שקשור לבינוי ביתנים מודולריים. הביתנים של דה בסט מתקפלים ונכנסים אפילו לרכב פרטי, במידה והלקוח רוצה לחסוך את ההובלה וההרכבה.
מבחינת עיצוב, ניתן לבחור אינספור סגנונות של עיצובים וצבעים, דבר המקנה ללקוח אפשרויות בלתי מוגבלות וסיכוי של 100% שימצא עיצוב שישבה את ליבו.
מבחינת מחיר, הביתנים של דה בסט לא מהזולים בשוק, אבל הערך המוסף שהם מעניקים ללקוחות שלהם שווה לחלוטין את ההפרש במחיר מהספקים הזולים יותר.

יניב פוגל, הבעלים הוא בעל ניסיון בענף האירועים של מעל ל-11 שנה וזה ניכר לאורך כל הדרך, משלב ההזמנה של הביתן ועד הקמתו, בד"כ יום לפני פתיחת האירוע.
לגבי הקמת הביתן, במידה והלקוח ירצה בכך, אין טובים בשוק כמו יניב פוגל ועובדיו כדי לבצע את העבודה. היתרון של דה בסט הוא שכבר בשלב ההזמנה לקוח מקבל הדמיה מדויקת של 1:1 איך הולך להיראות הביתן שהזמין, כך שניתן למנוע אי נעימויות ואכזבות כבר בשלב הראשוני, עוד בטרם הגיע היום בו הלקוח צריך להציג בכנס. את ההדמיות מכינים המעצבים הטובים בארץ וגם איכות ההדפסה היא מהטובות בשוק, וזה ניכר בצבעים החיים, המגוונים והחדים. איך ניתן לזהות הדפסה לא איכותית? בקלות: ההדפסה אינה חלקה ונראית "מפוקסלת", הצבעים אינם חדים דיו, ולעיתים גם לא נראים בכלל אם מוקרן עליהם אור חזק.

לסיכום, כאשר אתם רוצים להפיק כנס או תערוכה ולהציג את החברה שלכם על הצד הטוב ביותר, אנו ממליצים לכם לבחור ב- The Best – הפקת כנסים ותערוכות. כבר בשיחת הטלפון הראשונה תבינו שאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות, ויניב פוגל וצוות העובדים שלו יהפכו את התערוכה או הכנס שלכם לבלתי נשכחים.
טלפון: 073-7322251

Back to top button