חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ מיקי זוהר מקדם את "חוק החסינות", בשמאל תקפו "ניסיון נואש"

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד מקדם בימים אלו הצעת חוק שעשויה למנוע הגשת כתב אישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "חוק החסינות" קובע כי לצורך הגשת כתב אישום נגד חבר כנסת יהיה צורך בהסרת החסינות על ידי ועדת הכנסת ולא ע"י היועמ"ש.

יש לציין כי אם החוק יאושר הוא עשוי להשפיע לא רק על ראש הממשלה הנתון בחקירות אלא גם על השר חיים כץ ודוד ביתן. במערכת הפוליטית מעריכים כי הצעת החוק לא תעבור. בעקבות הפרסום יצאו הבוקר חברי הכנסת במחנה הציוני למתקפה כנגד ח"כ מיקי זוהר. ח"כ זוהר אמר בתגובה: "היוזמה היא אך ורק שלי ואני מאמין שצריך לתמוך בה למען הדמוקרטיה הישראלית בכך שנבטיח את רצון העם. את רה״מ תנסו להחליף בקלפי."

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון אמר כי "ישראל היא לא מלוכה ובנימין נתניהו לא יושב על כס, אסור להישאר אדישים לחוקים שמנסים להגן על ״המלך". טענתי בעבר, ואמשיך לטעון – אנחנו צופים בפרומו בחירות. ראש הממשלה מנסה לקדם דרך השליחים שלו את שינוי חוק החסינות, זו הסיבה המרכזית מדוע אנחנו עדיין לא בבחירות ולא פוזרה הכנסת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) התייחסה אף היא לפרסום וציינה כי "בליכוד מנסים לתפור לביבי חליפת הגנות שימנעו ממנו ללבוש בגדי אסיר. לאט אבל בטוח עובדים על הכשרת שרצים, פעם עם יוזמת החסינות ופעם עם החוק הצרפתי. מתברר שהמצע של הליכוד הוא החלשת שלטון החוק."

ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני) התייחסה לקידום החוק של מיקי זוהר ואמרה, "הם מ-פ-ח-ד-י-ם! עושי דברו של נתניהו מפנימים שכתב האישום בדרך והם עושים הכל כדי להציל את עורו. זה ניסיון נואש לזרוק חבל הצלה לרוה״מ שחשוד במרמה. עצוב לראות כיצד הליכוד שתיקנו את החוק בעבר, טוענים היום שעבירות של שוחד והפרת אמונים הן עבירות "קנטרניות״ ו”זוטי דברים".

ח"כ מיקי זוהר. צילום: אתר הכנסת

5 תגובות

  1. השמאלנים הם מוציאי דיבת הארץ רעה..פועלים להעמיד לדין את חיילינו באשמת..פישעי מלחמה..ולעומת זאת הם אומרים שהטרוריסטים הם לוחמי חופש..אלה שדוקרים תינוקות בעריסתם.. כמו חגי אל-עד..שנאם באו"ם ,בושה וחרפה לשמאל המושחת..

  2. יש לשמאל בעיה כי ,אין להם את כל אמצעי התקשורת כפי שהיה להם לפני 30…40..שנה..ואפילו לפני 10 שנים..אז הם יכלו..לשטוף את המו'ח של האנשים להשתלט על התודעה שלהם !!..היום ברוך השם..יש גם אמצעי תקשורת של המחנה הלאומי..שאומרים את האמת !!בזכות האמת..הם מנצחים !! ..השמארל שקרן..מפיץ שקרים חי משקרים..תראו לדוגמה את תמר זנברג..שאמרה שלא הייתה בקבר ערפאת..שלא מכירה את היועץ הפוליטי..קלוגהפט..שהראו לה הוכחות צילומים..ביקשה שליחה..שיקרתי עליכם !! אנחנו המחנה הלאומי ביחד נתחזק..לכדי 80 חברי כנסת בקואליציה בעזרת השם !!

  3. ח"כ הכנסת מיקי זוהר צודק לחלוטין כי המטרה של התיקים נגד נתניהו היא להפילו..כי התיקים הזויים תיקי חרטא ברטא..כמו תי מרק הפסוליה..תיק הגלידת פיסטוק..תיק כוס התה לאביה של רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו..לכן, אלה תיקי השמאל..שמירמה..על ידי שומרי סף מושחתים רוצים להפיל במירמה בהאשמות שעווא..בעלילות דם פוליטיות ראש ממשלה מצויין אחד..שפעם באלף שנה קם אחד כזה !!לכן,החוק של מיקי זוהר הוא מצויין !! ברור שהשמאל המושחת מתנגד..הוא רואה שלא ניתן להפיל את ראש הממשלה המצויין בבחירות דמוקרטיות !!

  4. לאחר אלפיים שנות גלות ; רדיפות ; וניסיונות הנאצים להשמיד את העם היהודי ; במדינת ישראל הדמוקרטית , אפשר ורצוי להביע דעות שונות ; ורצוי בשפה מתונה , ולא פוגענית .

Back to top button