חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם הצעיר שנהרג הבוקר בתאונת הדרכים בדרום

בתאונת הדרכים בין רכב פרטי למשאית שאירעה הבוקר (רביעי) בכביש 232 סמוך לצומת גבולות נהרג כפיר דינר, בן ה-23 ממושב צוחר שבמועצה האזורית אשכול.

בני משפחתו וחבריו קיבלו בתדהמה את הבשורה הקשה על מותו. אביו, ארז דינר כתב בעמוד הפייסבוק שלו, "בלב שבור וצער בלתי יתואר … כפיר בני בכורי נהרג הבוקר בתאונת דרכים על כביש 232 המקולל. המלאך שלי כפיר דינר יובא למנוחות עולם היום בשעה 20:00 בבית העלמין בצוחר… אני לא מאמין שאני כותב את זה…. הלוואי ונתעורר מהסיוט!!!!"

אדיר אדרי חברו כתב: "אח יקר הגבר שבגברים אני לא יודע איך לעכל את הבשורה המרה הזאת .. לחשוב שכמה דקות ספורות לפני התאונה התקשרת להגיד לי בוקר טוב ושיצאת למכללה ורצית לוודאות שאני לא מאחר, אמרת שתגיע היום אליי לראות ביחד ליגת האלופות .. ? היה לנו חלום ביחד שניהיה קבלנים גדולים בהמשך החיים .. אני מבטיח לך שכל מה שחלמנו אני יגשים בשבילך .. אני מכיר אותך קצת יותר משנה וניכנסת לי ללב כמו אח קטן .. קשה לי לקבל את זה שיותר לא יהיה מי שיישב ליידי מי שיאכל איתי צהריים מי שיריב איתי מי מחמם את האוכל במיקרוגל ראשון ומי שיצחק איתי בהפסקות. אתה בן אדם מלאך וטהור שכנראה המקום שלך זה לא להיות בעולם מסריח כזה אלה בין מלאכים . שמור עלינו מלמעלה חבר יקר אוהב אותך מאוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רביד שמואל כתב, "לא מצליח לעכל ולהבין את מה שקרה עוד בדיוק יומיים היינו צריכים לרדת לאילת אני ואתה לבד! איך החיים מתהפכים בשנייה. נוח על משכבך בשלום חבר אוהב אותך"

כפיר דינר ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק

9 תגובות

  1. רק שלט ברכב , וכתוב עליו : במהלך הנסיעה בין היתר על מנת שהנסיעה תהיי בטוחה , קח בחשבון שהנהגים בקרבת מקום , עלולים לטעות , ולסכן גם אותך .

Back to top button