חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

עברה בקריאה טרומית הצעת החוק לביטול ביקורי המחבלים

הצעת החוק של חה"כ אורן חזן על ביטול ביקורי המחבלים עברה בקריאה טרומית: "‏אני מתרגש. אחרי שנים של מאבק בכנסת ועימותים עם החלאות באוטובוסים של המחבלים, הצעת החוק ההיסטורית שלי, לביטול ביקורי משפחות מחבלי חמאס עברה בטרומית." אמר חזן.

הוא הוסיף "אני רואה בעצירת הביקורים הארורים של חלאות המין האנושי, חובה אישית שלי. החוק יפעיל לחץ על המרצחים בכלא, יסייע במאבק בטרור ויעזור בהשבת הבנים, אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו.

המציאות המעוותת שבה מחד, אחינו האהובים והיקרים שבויים בידי חמאס ואין לנו מידע היכן הם ומה עלה בגורלם ומאידך מרצחי החמאס נופשים בבתי הכלא בישראל, קמים כל בוקר עם חיוך, חוגגים ומנצלים את הדמוקרטיה שלנו ונהנים ממלון חמישה כוכבים ומשאר הטבות מקוממות במקום שיהיו קבורים עמוק באדמה. המציאות הזאת עומדת להיעצר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר חה"כ חזן: "אני שמח לקבל את תמיכתם של השר ארדן והשרה שקד. אני מעודד מכך שהמהלך שעליו אני נלחם מעל שלוש שנים מיום כניסתי לכנסת נושא פרי וסוף סוף הולך לעצור את החאפלה המשפילה והמשוללת כל היגיון לאחת התופעות המבישות במדיניות הביטחונית של מדינת ישראל."

"חשוב להבהיר" אומר חה"כ חזן "אם אנחנו לא נשמור על הכבוד הלאומי שלנו אף אחד לא יעשה זאת בשבילנו. המהלך לעצירת ביקורי המחבלים שיזמתי הוא רק יריית הפתיחה במאבק שנועד למרר את חייהם של המרצחים והחלאות ולהמאיס את משך שהייתם במעונות הנופש בכלא, לדכא אותם ולהותירם בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום ובעזרת השם בעתיד הלא רחוק גם נשלול מהם את הזכות לחיות.

אם זה היה תלוי בי עונש המוות היה קל מדי והייתי כולא אותם בתא של מטר על מטר ומפגיש אותם עם השמש שעה אחת בשבוע. הייתי ממרר את חייהם עד שהיו נרקבים בייסורים למוות".

אילוסטרציה. צילום: שירות בתי הסוהר

Back to top button