חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

רקטה פגעה במעבר ארז, "לאיזה שפל הגיעו ארגוני הטרור?"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פנה הבוקר (שבת) לתושבי עזה בעקבות פגיעת רקטה במעבר ארז; "לאיזה שפל הגיעו ארגוני הטרור ברצועת עזה כשהם פוגעים במעבר האמבולנסים במעבר ארז?"

אלוף כמיל אבו רוקון, כתב כך ב-"אלמונסק" עמוד הפייסבוק בערבית של מתפ"ש: "לאיזה שפל הגיעו ארגוני הטרור ברצועת עזה כשהם פוגעים במעבר האמבולנסים במעבר ארז? מעבר שדרכו נכנסים לישראל מידי יום ילדים שזקוקים לטיפול מציל חיים, חולים סופניים שזו תקוותם האחרונה להארכת חיים, או כאלו שזקוקים לקדמת הרפואה העולמית כדי לתת מענה למחלתם, בדרכם לבתי החולים בישראל וביהודה ובשומרון."

"הלילה ירו ארגוני הטרור ברצועת עזה פצצות מרגמה לכיוון שטח מעבר ארז ופגעו במעבר האמבולנסים שבו. ארגוני הטרור לא מרחמים עליכם, תושבי רצועת עזה. אין בהם טיפת חמלה על התינוקות, על הקשישים, על החולים המסכנים שביניכם. ארגוני הטרור פוגעים בראש ובראשונה בכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מתפ"ש

4 תגובות

  1. מבייש עד כמה שהמדינה שלנו מוותרת לחבורת רוצחים צמאי דם להמשיך לעשות מה שבא להם. מביש עד כמה שראש ממשלתנו ושר הביטחון שלנו הפכו להיות אימפוטנטים.
    התחלתם מהלך מצוין הלילה והפסקתם אותו כאילו לא קרה דבר. למה? הגיעה הזמן לתת להם מכה רצינית שלא תיתן להם רצון וחשק להרים שוב את הראש. הגיעה הזמן להשיב את ההרתעה ולהמשיך בחיסולים ממוקדים והראשונים צריכים להיות ראשי החמס וראשי הארגונים שאנחנו יודעים בדיוק היכן הם ישנים כל לילה. הגיעה הזמן למחוק כל מבנה שמשמש אותם כאשר הם בפנים ולא להודיע להם ולבקש מהם לעזוב ורק לאחר מכן להוריד את המבנה. דיי לסגה המבישה הזו. הדם שלנו אינו הפקר. לא ייתכן שחצי מדינה תשהה במקלטים והם ימשיכו ליהנות ולישון בשקט.
    בנימין נתניהו, אתה בושה לעם ישראל.
    איווט ליברמן, אתה בושה לאנושות כולה.
    אני איש ימין שאחשוב עשר פעמים לפני הבחירות הבאות האם לתמוך שוב בליכוד. בליברמן שהמילה שלו מזמן אינה מילה, אין בכלל סיכוי שאני אתן לו את קולי.

  2. לסגור את מעבר ארז, לסגור כל אספקה ולסגור כל קשר איתם. הקשר היחידי שצריך להיות איתם הוא דרך כוונת הרובה והפצצות המטוסים והטנקים. לכתוש אותם עד דק עד שלא ישאר אפילו אחד מהפראים האלה. ואז נוכל לפתח שם מארינה תיירותית שתכניס מליונים למדינה, או אולי לפתח שם שכונות מגורים יוקרתיות, שכונות לזוגות צעירים, שדה תעופה בינלאומי ומה לא. צריך פשוט למחוק אותם מעל פני האדמה, אך לאפשר לאלה הרוצים להתפנות לסוריה או עיראק או כל מקום ש"רוצה" אותם.

  3. ממש ריגשת אותם… אמא של ילד חולה סרטן בב"ח ישראלי אומרת שתהיה שמחה אם הוא הילד החולה יבחר בדרך שהידים.
    עזתיים הם זומבי צמאי דם ורק לכתוש אותם.

Back to top button