חדשות הארץמבזקים

מועצת אשכול: "אוהבים את בתינו וישובינו – מצפים לשקט וביטחון"

במהלך סבב ההסלמה האחרון נורו לעבר המועצה האזורית אשכול 12 רקטות ופצצות מרגמה. שניים מהם נפלו בשטח הרצועה ו-10 נפלו בשטחים פתוחים מחוץ ליישובי המועצה. מערכת כיפת ברזל לא הופעלה משום שלא זוהה ירי שאיים על אזור מיושב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בהערכת מצב שהתקיימה בשעות הבוקר (שבת) המוקדמות הוערך שייתכן המשך ירי לעבר יישובי המועצה וכמקדם הגנה גבוה, למען השמירה על ביטחון התושבים, החליטה המועצה, בשיתןף עם הצבא, להורות לתושבים להישאר בסמוך למרחבים מוגנים.

בהערכת מצב נוספת בשעות הצהריים, הוחלט יחד עם הצבא להסיר את ההנחיה באשכול. שאר המגבלות של פיקוד העורף עדיין עומדות בעינן: התכנסות – אפשר עד 500 איש בשטח סגור, 100 איש בשטח פתוח. חקלאות צמודת גדר – בתיאום פרטני מול הצבא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במועצה האזורית אשכול פורסמה הערב איגרת לתושבים בעקבות המצב המתוח בה נכתב, "אנו מודעים לקושי ולטלטלה שמציאות כזו גורמת לנו, חווים את רמת הדריכות הגבוהה, כתוצאה מהמצב הביטחוני המתמשך. המעברים החדים מחירום לשגרה ותחושת חוסר הוודאות המתמשכת גורמים להתשה. המציאות ביטחונית שכוללת את המעברים מחירום לשגרה לא קלה לכולנו, ואנו מבהירים לגורמים המדיניים והצבאיים את השלכותיה. אנו אוהבים את בתינו וישובינו, אשכול הוא המקום בו אנו חיים, ובוחרים לחיות כאן, אך מצפים לשקט וביטחון וכן לגיבוי ותמיכה שיאפשרו לנו להמשיך לחיות את חיינו בשלווה ולהמשיך לפתח את ההתיישבות."

"צוותי המועצה, צוותי החירום הישוביים, הקב"ט והרבשצים מפעילים את מערך החירום שלנו, במשך כל שעות היממה על מנת לתת מענה לתושבים. כונני עו"ס זמינים כתמיד ואתם יכולים לפנות לחוסן בכל שעה בטלפון 089965264 נוסיף ונעדכן אם יהיו שינויים במצב הבטחוני או הנחיות שונות. שבוע טוב ושקט."

המועצה האזורית אשכול. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button