חדשות הארץמבזקים

חשד: ביצע עבירות מין באחותו במשך שנים ושילם לה "דמי שתיקה"

תושב אשקלון בן 39 נעצר לפני כשבועיים על ידי משטרת ישראל בחשד לביצוע עבירות מין בבת משפחתו במשך חמש-עשרה שנים, כבר שהייתה בת שש. בשנים האחרונות החל משלם לה כדרך קבע מידי חודש בחודשו "דמי שתיקה" בכדי שלא תתלונן נגדו. מעצרו הוארך לטובת החקירה ובימים אלו חומריה הועברו לידי הפרקליטות.

חוקרי המשטרה עצרו לפני כשבועיים את תושב אשקלון בחשד שביצע עשרות פעמים עבירות מין בבת משפחתו – אחותו שצעירה ממנו. זו הגיעה אל תחנת המשטרה בליווי נציגת "תאיר", מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, וגוללה בפני חוקרת עבירות מין וחסרי ישע במשטרה, מסכת התעללות מינית שהחלה לפני 22 שנים, בהיותה בת 6, ונמשכה שנים רבות.

עוד עלה בעדותה כי הוא משלם לה מידי חודש במשך השנים האחרונות "דמי שתיקה" במסווה של טיפולים רפואיים על מנת שלא תתלונן נגדו. החשוד נעצר מיד לאחר שהתקבלה התלונה והוא הועבר לחקירה, בה מסר גרסתו – הכחיש את המיוחס לו וטען כי אכן הוא מעביר כסף למתלוננת כ"דמי שתיקה" כדי שלא תתלונן בטענה שמערכת החוק, לדבריו, מאמינה רק לנשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובימים אלו לאחר שחוקרי תחנת המשטרה באשקלון סיימו את מלאכת החקירה הרגישה, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

2 תגובות

  1. שאלה טובה! איפה ההורים באמת?? גם שהם יעמדו לדין על רשלנות. היא הייתה קטינה הם היו חייבים לשמור עליה.

Back to top button