חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ זנדברג נגד הצל: "האשים אותי בטבח בפיטסבורג ובשואה"

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג אמרה היום (שני) בישיבת סיעת מרצ כי הגישה תלונה כנגד הצל "אתמול הגשתי תלונה לקצין הכנסת כנגד עמוד הפייסבוק של הצל שהאשים אותי באופן מפורש בטבח בפיטסבורג ובשואה. ידוע שמדובר בפח אשפה ירוד במיוחד אבל הצל לא לבד. אליו הצטרפה קבוצה בשם שגרירי הליכוד והשגריר דרמר בעוד בנט ונתניהו שותקים".

ח"כ זנדברג הוסיפה: "הטבח בפיטסבורג קרה רק בסוף השבוע – והנה כבר היום אמר שגריר ישראל בארה״ב שיש אנטישמיות ״בשני הצדדים״, ודוברים בכירים מהימין מאשימים את ״היהדות הליברלית״ ש״מקימה עליה את הימין״. קבוצה בשם ״שגרירי הליכוד״ העבירה דף מסרים שכתוב בו שהשמאל אשם בטבח, ועד לרגע זה לא שמענו מהליכוד התנערות, התנצלות וגם לא הוגשה תלונה על התחזות".

יו"ר מרצ תקפה את גם את בנט ונתניהו: "ראש הממשלה, יושב ראש הליכוד, השר בנט שנסע לפיטסבורג, חיבוקים ודמעות על יהודים שנטבחו לא מספיקות. בקרב יהדות ארה״ב מסתובב היום פוסט שכתב בנט ב2012, בו האשים את הקרן החדשה בפשע ואונס בתל אביב, בגלל שהיא עומדת לצד פליטים, בדיוק מה שעושה ארגון היאס ש״זיכה״ כביכול את הקהילה היהודית בטבח המזוויע הזה. בין מתפללי בית הכנסת עץ החיים היו תומכים רבים של הקרן החדשה לישראל. היהדות שלהם היא היהדות של ארגון HIAS שמבינים מצוין שפעם נרדפנו כי אנחנו יהודים, והיו חובתנו לעמוד נגד רדיפה כי אנחנו יהודים. עליה של 60% בתקריות האנטישמיות בארה״ב לא קרו בחלל הריק. הם קרו כי עליונות לבנה, גזענות, שנאת זרים ואנטישמיות הולכות יד ביד. ואלה קיבלו לגיטימציה בשנתיים האחרונות בארצות הברית, ולצערי גם בישראל. ביבי, בנט – יש לכם חשבון נפש נוקב לעשות. בנט- לפני כמעט 4 שנים שלחת את אישתך לכתוב פוסט נרגש נגד ״ההסתה״ נגדך. לא יכול להיות שעיניך טחו לראות את מה שקורה פה. לא, אין פה ״שני צדדים״. פשוט אין. שום פעיל BDS בשום קמפוס גרוע ככל שיהיה מעולם לא רצח ולא טבח, ותרשו לי להעריך שגם לא יעשה זאת. את ההשתוללות האלימה של האנטישמיות, הגזענות, ושנאת הזרים יש לכם הרבה מה לעשות כדי לעצור. לפני הרצח הבא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ תמר זנדברג. צילום: אתר הכנסת

יואב אליאסי (הצל) כתב בתגובה: "כל פעם שאני קולע בול וגברת זנדברג לא יודעת איך להתמודד עם האמת, היא רצה להתלונן במשטרה על הסתה. העיקר היא מספרת לנו על חופש הביטוי וריבוי דעות. אחחח הצביעות.. אבל להאשים את כל הימין ברצח רבין זה בסדר הא יפח!"

2 תגובות

  1. מי שהלכה להשתטח על קיברו של עראפת לא ראויה לאף מילה פחות מבהמה ושונאת העם היהודי ולפני שאת מעלה על דל שפתייך את הצל תירחצי עם אקונומיקה את פיך המתועב!!

Back to top button