חדשות הארץמבזקיםסרטוניםתאונות דרכים

מפקד זק"א בזירת התאונה הקטלנית בים המלח: "תתעוררו עם ישראל"

מפקד זק"א, יהודה משי זהב שפעל בשעות האחרונות (שלישי) ביחד עם מתנדבי הארגון בזירת התאונה הקטלנית בכביש 90 סמוך לים המלח בה נהרגה משפחת עטר, זוג ההורים ושש ילדיהם, אמר בכאב כי הוא משוכנע שחוסר תשומת לב של שניה אחת היא שהובילה לאסון הכבד.

"אני למוד ניסיון. חוויתי, ראיתי את כל סוגי הפיגועים והאסונות במשך 30 שנה. הכל ראיתי. אבל, כל פעם מחדש גם היום כשאני מגיע לאירוע, לאסון שילדים נהרגים, ילדים נשרפים אתה לא עומד בזה. אין את תעצומות הנפש אני לא יודע איך המתנדבים עומדים בזה. בזמן האחרון אנחנו מקבלים את זה בכפולות, רק לפני שבוע וחצי טיפלנו פה במשפחה שלמה שנהרגה בתאונת דרכים. לפני שבועיים שני ילדים שנשרפו בביתר עילית. לפני כמה ימים – פיגוע בפיטסבורג שטיפלנו. ועכשיו, משפחה שלמה – שמונה נפשות, שישה ילדים ועוד זוג הורים, על מה? ולמה? על חוסר של תשומת לב? של רגע אחד לא להסתכל בטלפון, לא לסמס, לא לענות. תראו את התוצאות. תשאלו אותנו, את מתנדבי זק"א, תראו את המחיר. לא שווה. על מה ולמה? תראו מה קורה פה".

"תתעוררו עם ישראל, קצת תשומת לב גם בכביש הארוך הזה, כביש ערבה, כל כך הרבה הרוגים וחללים. הכל כתוצאה מחוסר תשומת לב. רכב מצוין, גם הרכב השני מצוין , אין פה שום סיבה יש פה טווח ראייה, רואים אחד את השני, כביש מסודר הכל מסומן. רק חוסר תשומת לב. אני לא רוצה להאשים, אבל היה פה היסח הדעת של שנייה אחת ותראו את המחיר, תראו את התוצאות. אנא, רחמו, די מספיק אין לנו כבר כוחות לטפל בדברים האלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות זק"א

צילום: דוברות זק"א

צילום: נתי שפירא
צילום: נתי שפירא
צילום: נתי שפירא
צילום: נתי שפירא

5 תגובות

  1. בושה וחרפה שאתה מגיב כך. אתה דובר של הקדוש ברוך הוא? בשעה קשה זו מוסיף על כאב המשפחות עם דברי הבלע הללו. תתבייש.

  2. מזעזע !
    הכל משמיים!
    אלוהים כועס ומתפלץ בגלל מעשי והתנהגות החרדים!!!
    והוא מכה בהם ובצאצאיהם שוק על ירך!
    וככל שימשיכו-כן ירבה בהם את מכותיו!
    חבל שאינו מבחין בין רשע לצדיק ומעניש את כל המיגזר

    העובדות מדברות בעד עצמן

Back to top button