בריאותחדשות הארץמבזקים

משרד הכלכלה מזהיר את הציבור משימוש במכשיר להסרת שיער

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מזהיר את הציבור מסיכונים אפשריים לבטיחותו עקב השימוש במוצר מסוג מכשיר להסרת שיער מדגם me soft, יצרן: אילומינאז' ביוטי בע"מ.

בבדיקות שערך הממונה על התקינה, באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו – ת"י 60601 חלק 1 "ציוד חשמלי לשימוש רפואי": דרישות כלליות לבטיחות בסיסיות ולביצועים חיוניים, ממרץ 2008 – ואף עלול לסכן את המשתמשות והמשתמשים בו. הציבור מתבקש להימנע מקניית המוצר שבנדון, וכן לבדוק הימצאותו בבית ולהימנע משימוש בו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יצוין כי לאחר נטילת המוצר הודיעה החברה על איסוף המכשירים והפסקת מכירתם. המוצר ניטל לבדיקה ברשת "סופר פארם" אך יתכן והוא נמכר גם בחנויות אחרות. כן ייתכן כי מוצר זה נמכר גם בשמות מסחריים אחרים ולכן מומלץ לוודא בעת רכישת מוצרים אלו, כי למוצר יש אישור התאמה לתקן הישראלי.

מפקחי מינהל התקינה ממשיכים בבדיקות ואכיפה בהתאם לסמכויות הניתנות להם בחוק התקנים, התשי"ג – 1953. למידע נוסף ולעיון בתקן הישראלי 60601 "ציוד חשמלי לשימוש רפואי" על כל חלקיו, ניתן לפנות למינהל הממונה על התקינה בטל' : 02-6662295 או 03-7347500.

Back to top button