חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו המריא לבולגריה: "אשנה את הגישה הצבועה והעוינת כלפינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לפני זמן קצר (חמישי) ביחד עם רעייתו שרה לורנה, בולגריה.

עם המראתו אמר ראש הממשלה: "אני יוצא עכשיו לפסגה של מדינות. אני אפגוש שם את ידידיי, ראשי הממשלה של בולגריה, יוון, רומניה ונשיא סרביה. זה לא רק יחסי ידידות אישיים, זה כמובן לחיזוק היחסים שלנו עם כל מדינה ומדינה, אבל זה גם גוש מדינות שאיתם אני רוצה לקדם את המדיניות שלי, לשנות את הגישה הצבועה והעוינת של האיחוד האירופי. זה תהליך שייקח זמן, אבל אני מאמין בהצבת יעד וחתירה אליו בשיטתיות, ואני מאמין שגם את זה נשיג במהלך הזמן. זה דבר חשוב למדינת ישראל שמעמדה עולה בעולם".

הערב ייפגש ראש הממשלה עם ראש ממשלת בולגריה בויקו בוריסוב. המנהיגים ימסרו הצהרות לתקשורת בשעה 19:00 (שעון ישראל).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחר רה"מ ישתתף בפורום קראיובה ויקיים פגישות עם מנהיגי המדינות החברות בפורום: ראש ממשלת בולגריה בויקו בוריסוב, נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ', ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס וראש ממשלת רומניה ויוריקה דנצ'ילה.

2 תגובות

  1. נהנתניהו "טובל ושרץ בידו" : קהל היעד הבינלאומי שלו היה ה"ספשיסטים" מהונגריה ופולין, ועתה הוא פונה אל המדינות הדמוקרטיות החלשות בקהילה האירופית , ומנגן על "שנאתן" לעמוד השדרה של הקהילה האירופית (גרמניה צרפת , הנורדיות, ובנ"לוכס). למען "תאוות כיסא" הוא מנסה להסתיר את אפס המדיניות והמעשה שלו ב"לולינות הוורבלית" בה הוא ניחן. ברירת המחדל של שלטונו, היא נסיון הנפל להנצחת הכיבוש תוך הפיכת 6 מיליון הפלסתינאים "לחוטבי עצים ושואבי מים" וכל זאת תוך הגדלת אי השוויון בין אזרחי ישראל הגדלת העוני והזנחת הרווחה לה ראויים כל תושבי ישראל.

Back to top button