חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שלח: "ישראל איבדה את ההרתעה הצבאית בעזה"

ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד וחבר ועדת החוץ והביטחון התארח היום (שבת) באירוע שבתרבות בתל אביב והתייחס למצב בעזה. ח"כ שלח אומר כי "בגלל חוסר המעשה של נתניהו, ישראל איבדה את ההרתעה הצבאית בעזה ואינה עושה דבר לשינוי אמיתי של המצב."

הוא הוסיף כי "אין סתירה בין מהלך איזורי לשינוי תנאי החיים בעזה ויצירת לחץ פנימי על החמאס לרסן את התוקפנות שלו כלפי ישראל, לבין תגובה צבאית ראויה אל מול התוקפנות הזו. צה"ל הציג תכניות לפעולה, ובהן כאלה שאינן כוללות הכנסת חיילים לרצועה, אבל נתניהו פשוט לא רוצה לפעול, לא צבאית ולא מדינית. התוצאה היא שחמאס הוא שקובע אם תהיה מלחמה ומשיג הישגים"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על הבחירות ברשויות המקומיות אמר ח"כ שלח כי "תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות מעידות שהציבור אינו חושש משינויים בהנהגה. ראו את מה שקרה בצפון, שם הוחלפו רבים מראשי הרשויות, כי הציבור שלהם מרגיש שהצפון אינו מקבל את מה שמגיע לו, ודורש הנהגה חדשה, שעובדת בשבילו. אני מאמין שזה מה שיקרה גם בבחירות הכלליות".

על מינוי אביב כוכבי לרמטכ"ל אמר ח"כ שלח כי "שר הביטחון הוביל תהליך נקי ורציני, שהוכתם בגלל התערבות פוליטית של ראש הממשלה ותגובות לא ראויות שיצאו מסביבתו. צה"ל נמצא בתקופה בה נדרשות החלטות גורליות בבניין הכוח והפעלתו, וכוכבי יידרש לעשות מה שעשה אייזנקוט: להיות איש במקום שבו אין אנשים, ולהוביל תהליכים במצב שבו הדרג שמעליו אינו מקיים דיון ונרתע מהחלטה".

ח"כ שלח היום באירוע שבתרבות בתל אביב

תגובה אחת

  1. קשקשן סלפן,אם לא נכנסנו לעזה ולא נהרגו 70 מבנינו אז זה לא מספיק לך,נתניהו הסיג הסדרה והשקטת המצב ברצועה בלי הרוגים וזה מה שאוכל אותך עיתונאי קטן,שבחיים לא יתרומם מהשלולית שעשה…

Back to top button