חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

מהומה במליאת הכנסת: "אם לא היית חצי בן אדם הייתי עונה לך"

הערב (שני) התפתחה מהומה במליאת הכנסת כאשר ח"כ אורן חזן (הליכוד) כינה את ח"כ אילן גילאון (מרצ) הסובל מנכות, "חצי בן אדם". סגן יו"ר הכנסת ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) דרש מח"כ חזן להתנצל אך זה סירב וטען כי אמר את הדברים מפני שח"כ גילאון קרא לו "גולם".

צילום: ערוץ הכנסת / ערוץ עשר

בעקבות דבריו, סיעת המחנה הציוני קראה להשעות את ח"כ חזן, "בתגובה לדבריו של ח"כ חזן לח"כ גילאון אנו קוראים הערב להשעות את אורן חזן מפעילות בכנסת. חזן חצה עוד גבול של בוטות וחוצפה. אין מקום להתנהגות כזו בכנסת. אנחנו דורשים מיו״ר הליכוד להשעות את ח"כ חזן מכל פעילות פרלמנטרית. הבושה הזאת לא יכולה להימשך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) שסובל אף הוא מנכות אמר, "אורן חזן כינה במליאה את ח"כ אילן גילאון: "חצי בן אדם". מזכיר לכם שחבר הכנסת הדוחה הזה גם לעג לחברתי קארין אלהרר על נכותה. כמה מגעיל אפשר להיות ?"

ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) אמר בתגובה לדבריו של ח"כ חזן, "אילן גילאון הוא אדם מדהים ואחד מחברי הכנסת החברתיים והמעולים בבית; מהיכרותי עמו הטחת העלבון הדוחה של אורן חזן לעברו לא תרגש אותו, אבל לבטח היא כמו חץ בלב של ציבור הנכים בישראל."

ח"כ אורן חזן פרסם לפני זמן קצר הבהרה: "במהלך דבריו של ח"כ אילן גילאון במליאה, הוטחו כלפיי העלבות קשות תוך כדי שהוא קורא לי בור ומכנה אותי גולם. תגובתי השקולה והרגועה לעלבונותיו הייתה שאני לא מתייחס לדבריו כיוון שהוא חצי בן אדם."

חזן הסביר כי "תגובה זו נבעה בגלל התנהגותו השפלה ובשל כך שחבר הכנסת גילאון לאורך כל הקדנציה לא מפסיק לקלל, להכפיש ,להתבהם ולפגוע בי. מאחר והיו מי שניסו בכוח להוציא את דברי מהקשרם תוך שהם מכנים אותי, בהמה, אפס ושלל קללות שהדעת לא סובלת, עליתי והבהרתי כי דבריי נאמרו אך ורק ביחס להתנהגותו הבהמתית והנמוכה של ח"כ גלאון ולא לשום דבר אחר. אם חלילה מישהו הבין אחרת, אני מתנצל. חשוב להבהיר כי מי שמקלל ומתבהם יחטוף ועל כך לא אתנצל."

חזן הוסיף ואמר כי "לקחת ביטוי שגור שבא במקום לקלל מישהו ולהגיד לו דברים גסים חזרה ולכנותו כמי שלא מתנהג כבנאדם, אלא חצי בנאדם ולהפוך זאת לאמירה נגד נכים זו פוליטיקה רעה, נמוכה והסתה לשמה. חשוב לציין – זו לא הפעם הראשונה שח"כים קוראים כלפיי קריאות שפלות וקללות במטרה לפגוע בי, וזו גם לא הפעם הראשונה בא אני משיב בחזרה 'חצי בן אדם'. אולם למען הסר כל ספק אבהיר חד וחלק כי אני רואה בכל בני האדם שווים בני שווים ללא יוצא מן הכלל."

4 תגובות

  1. אורן חזן בשכלו עדיין תלמיד יסודי.
    אורן חזן מעמיד פנים שהוא בעד מחייה מכבדת לנכים באשר לקצבתם ובעצם מדם דמו שימותו הנכים.
    ביבי ה"חבר-כנסת" הזה אורן חזן פוגע בליכוד!!

  2. מה קרה ? השמאל הבהמתי ניפגע" אוי יו יויי באמת איך דיברו אליהם כך לא יפה" כשהשמאל מטנף את פיו כולם עוברים לסדר יום כאילו לא נפל דבר אז למה לאיש ימין אסור להחזיר? איפה ואיפה?

  3. מומלץ שכל חברי הכנסת , יתיחסו אחד אל השני , כאל נבחרי העם ; ובשום פנים ואופן , לא מלחמת אחים .

Back to top button