חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שמולי: "נתניהו יורד על הברכיים ומעביר פרוטקשן לארגון טרור"

ח"כ איציק שמולי אמר לפני זמן קצר (שישי) בתגובה לתשלום המשכורות לחמאס כי "ממשלת נתניהו שאיבדה את הביטחון ונותנת פרס לטרור לא ראויה למשול עוד יום אחד. במקום לרסק את החמאס כפי שהבטיח, נתניהו יורד על הברכיים ומעביר פרוטקשן לארגון הטרור שהפך לבעל הבית האמיתי בדרום.

במקום לתרגם את הישגי צה״ל גם להכרעה מדינית ולשינוי המצב האסטרטגי בדרום, ממשלת נתניהו לא עשתה שום דבר מאז צוק איתן. עכשיו, כשהדרום מפויח והכל מתפוצץ לנו בפנים נתניהו לחיץ ועבור לא יותר מיומיים של שקט מוכן להיכנע לטרור ולאפשר פרסים לארגון המחבלים"

ח"כ איציק שמולי. צילום: אתר הכנסת

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 תגובות

  1. איציק שמולי אצלכם הימציאו ת'שחיתות הכי גרועה שיש !!!! מאפיייניק מטונףףףף !!!!

  2. שמולי התותח! גבר שבגברים עם ביצים שאין לכל הגברים בממשלה. הלוואי שכולם היו גברים כמוהו! בן אדם שאומר את האמת ללא בושה. כל הכבוד, רק צריך שהוא יהיה פה ראש ממשלה. במקום הרכיכה הפושעת והמושחתת שיש לנו כרגע.

  3. יפה! תגובה ענינית ולא מטומטמת בכלל מצדך…אומרים לך את האמת בפנים ואתה מתנפח כמו טמבל. התגובה שלך היא כניראה הפרצוף של המדינה, כי אני מבין שלפי דעתך ביבי באמת עושה את העבודה שלו ומגן על המדינה מאויביה כמו שצריך. ביטחון כמו שהבטיח…יש….הוא מטפל יופי באלה ששורפים את תושבי העוטף…לא מעביר לאויב כסף, ופשוט עושה צחוק מכולנו כולל אותך, ואתה עוד צוחק על שמולי בגלל שהוא הומו. בינתיים ביבי דופק אותך גם כן בתחת ואתה אומר שזה סבבה, אז מי פה ההומו?

  4. ח'כ שמולי ! סתום פיך המלוכלך ! מי אתה בכלל שתטיף לי ולרה"מ מוסר ?! אתה הלוא חתיכת אוכל תחת צנון לא כשר לפסח !….טפווווו יה מאפייניק ארורררררררררררררר

Back to top button