חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

שר הביטחון ימסור היום הודעה דרמטית על רקע החלטת הקבינט

שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע הבוקר (רביעי) במפתיע כי סיעת "ישראל ביתנו" תתכנס בשעה 12:00 לישיבה ולאחריה, בשעה 13:00 ימסור הצהרה לתקשורת.

אתמול אמר שר הביטחון ליברמן לאחר הפרסום על הפסקת אש ועל כך שהתקבלה בקבינט הסכמה של כלל השרים שלא להמשיך את העימות עם חמאס כי מדובר ב"פייק ניוז". בהודעת לשכתו נמסר, "התדרוכים על תמיכתו כביכול של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעצירת התקיפות בעזה הן פייק ניוז. עמדתו של שר הביטחון עקבית ולא השתנתה."

שר הביטחון ליברמן מרגיש כי בכל ישיבת קבינט דבריו אינם מתקבלים והדימוי שלו כמי שהציג עצמו "חזק בביטחון" עם אמרות בעבר כמו "אם אני שר הביטחון, אני אומר להנייה יש לך 48 שעות או שאתה מחזיר את הגופות או שאתה מת" והתבטאויות נוספות שנתנו לו תמיכה רחבה מבוחריו נפגע באופן קשה, ככזה שאינו עומד במילתו והתנהלותו בנושאי הביטחון רופסת מאוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית באר שבע

בחשבונות של שר הביטחון ליברמן ברשתות החברתיות, טוויטר ופייסבוק ניתן לראות כי רוב התגובות הן שליליות ונכתבים דברים בגנותו על התנהלותו. בין התגובות בטוויטר: "כל אחד שנהרג במלחמה הזאת על ראשך", "חבל שאין במדינה שר בטחון שיגיד כמה מילים", "מתי נצביע ימין ונקבל ימין" ו- "אתה פחדן ליברמן", "תתפטר אתם ממשלת הפחדנים כל הזמן מחפשים הסדרה תתחילו לחפש איך לדפוק את חמאס אתם בושה וחרפה.". בפייסבוק: "לפני הבחירות.. אתה וביבי נכשלתם.. לא יעזור כלום.. הרבה מהבוחרים שלכם מאוכזבים…. אתם משחקים על בסיס יום יומי בחייהם של תושבי הדרום המתוסכלים … ", "48 שעות רצית כדי להוריד את הנייה. כמה שנים כבר עברו מאז שקיבלת את תיק הביטחון ולא ראיתי מישהו שמשקשק ממך", ו- "אפס, חרטטן, שקרן,פחדן, לא מאמין לרבע מילה שיוצאת מהפה הבולשיט שלך, לא מגיע לך לקבל שקל מהמשכורת שאתה מקבל מהמדינה, פשוט בן אדם אפס, תסגור את הפייסבוק שלך כי אתה בדיחה!!!!!"

יש לציין כי מדובר במאות תגובות שלפחות כ-90% מתוכן הן שליליות כנגד שר הביטחון ליברמן.

בסביבתו של ליברמן אומרים כי נמאס לשר הביטחון להיתפס בעיני הציבור ככזה שלא עומד במילתו ומתנהל באופן רופס והיום בהצהרתו לתקשורת הוא עשוי למסור הודעה דרמטית. בליכוד חוששים כי ליברמן יודיע על התפטרות מתפקידו ויפרוש מהקואליציה. הצהרתו של שר הביטחון תועבר כאן, באתר חדשות MivzakLive בשידור חי.

תגובה אחת

Back to top button