חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום: ההרוגים בתאונה הקטלנית בכביש 6 – אנשי קבע

הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אמש בכביש 6 סמוך לראש העין נהרגו רס"ל יקיר יצחק ז"ל בן 24, נגד מודיעין ביחידת מצ"ח וסמ"ר ליאור אוגול ז"ל בת 21, רכזת מודיעין וחקירות ביחידת מצ"ח.

השניים נסעו יחד ברכב פרטי והתנגשו בחלקה האחורי של משאית בנתיב נסיעתם. כוחות גדולים הוזעקו למקום ובמשך זמן רב פעלו צוותי כבאות והצלה על מנת לחלץ אותם מהרכב שנלכד מתחת למשאית. הם חולצו ללא רוח חיים וצוות מגן דוד אדום קבע את מותם. מתנדבי זק"א פעלו במשך הלילה בטיפול בגופות ובממצאים בזירה הקשה.

חיים אוטמזגין מפקד זק"א בזירה, אמר "מדובר ברכב פרטי שהתנגש בעוצמה במשאית חונה בשולי הכביש, מעוצמת ההתנגשות הרכב נמחץ מתחת למשאית. כשהגעתי לזירה היתה המולה רבה. כל החלק הקדמי של הרכב נמחץ מתחת לחלקו האחורי של המשאית. שני הנוסעים נלכדו בצורה קשה. לוחמי האש חילצו לנו את שני נוסעי הרכב הפרטי עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א אשרו את מותם במקום. מתנדבי זק״א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה משי זהב יו"ר זק"א שהגיע לסייע בזירת התאונה, אמר "קשה לראות שוב את המראות האלו גבר ואישה צעירים בשנות העשרים לחייהם נהרגו בתאונה. תוך כדי עבודת הקודש בטיפול בהרוגים אני לא מפסיק לחשוב על המשפחות שלהם. חייבים להיות יותר זהירים בכביש ולמנוע את הקטל הבא".

הלווייתו של רס"ל יקיר יצחק ז"ל תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה. הלווייתה של ליאור אוגול ז"ל תיערך מחר בשעה 15:00 בבית העלמין בקריית שאול.

צילום: עומר שפירא, כבאות והצלה

רס"ל יקיר יצחק ז"ל
סמ"ר ליאור אוגול ז"ל
יקיר וליאור ז"ל
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין

4 תגובות

  1. השם ירחם אסון גדול
    מזעזע ממש שתי נשמות טהורות
    נלקחו בטרם עת
    יהי זיכרם ברוך

  2. קשה וכואב הלב. כל הזמן היינו אומרים יקיר אתה מלאך, ליאור, את נשמה אמיתית, עכשיו אתם באמת מלאכים. .. אבדה נוראה לעולם. מי יתן ותדעו נחמה.

Back to top button