חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

פרסום ראשון: סערה בדרום – חשד לאונס בתיכון

באחד מבתי הספר התיכוניים בעיר בדרום הארץ, מתנהלת חקירה משטרתית מורכבת בחשד לאונס קבוצתי של נערה כבת 14 וחצי.

על פי החשד, חמישה נערים בגילאי 14-15 ביצעו לכאורה מעשים מגונים בכפייה, מעשה אינוס ומעשה סדום, באותה נערה.

הנערים לומדים יחד באחד מבתי הספר התיכוניים בעיר הדרומית ויש בין הנערים לאותה נערה היכרות מוקדמת, בשל היותם לומדים איתה באותו מוסד חינוכי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה פתחה כאמור בחקירה וזימנה את הנערים החשודים למשרדי לחקירה בתחנת המשטרה. החשודים נחקרו תחת אזהרה ותום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים בשל היותם קטינים. גם אנשי חינוך ורווחה זומנו למשטרה למתן עדות פתוחה.

הנערה, שסובלת ממוגבלות קלה מסרה עדות שהפכה לתלונה מפורטת והצביעה על החשודים. על פי הערכת קצין בכיר בתחנת המשטרה התגבשה תשתית ראייתית מספקת וייתכן מאוד כי בקרוב יוגשו כנגד אותם חשודים כתבי אישום חמורים.

"בתום איסוף הראיות, ובהתיעצות עם גורמים בפרקליטות וגורמי רווחה, יוגשו כתבי אישום חמורים" אמר גורם משטרתי בכיר המעורה בחקירה.

גורם בכיר בעירייה אמר: "מדובר באירוע לכאורה חמור ביותר. אני מקווה שהמשטרה תסיים את החקירה ואז נוכל אנו להיכנס לתמונה ולנסות ראשית לשקם את הנערה שעברה גיהנום, ובמידת יכולתנו נפעל לשיקום חמשת הנערים, שעד כמה שידוע לנו, הם ללא עבר פלילי".

גורם מארגון ההורים אמר הערב: "אנחנו בהלם מוחלט, אנו נמתין לסיום החקירה ונבדוק כיצד נוכל למנוע בעתיד הישנות של מקרים דומים. כל עוד המשטרה חוקרת, אנו מנועים מלעסוק בפרשה מחשש לחבל בחקירה הרגישה, שבהחלט מסעירה את העיר כולה".

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

2 תגובות

  1. בושה לשחרר על אונס צריכים להרקב בכלא עבירה של עונש 20 שנה חייבים להיות כלואים מאחורי סורג ובריח
    אין שופטים בישראל

  2. להביא לידי ביטוי את המקרה ,גם במתן ציון גרוע ביותר בגיליון ההתנהגות של הנערים ; ובהתחלת שיעור , להסביר בכיתה את העתיד המר , שצפוי לילדים , שמתנהגים בצורה הזו , תוך מתן אפשרות לשקם אותם , בעתיד בתרומה לניקיון חצר בית הספר ; מה שיביא לידי ביטוי בשיפור הציון שלהם בהתנהגות בתעודה .

Back to top button