חדשות הארץמבזקים

מצלמה נסתרת נחשפה מול ביתו של ראש השב"כ

עיתון "ידיעות אחרונות" חושף הבוקר (חמישי) כי במשך מספר ימים היה נתון ראש השב"כ נדב ארגמן למעקב, כאשר כל ההתרחשויות בשטח הציבורי מול סביבת הכניסה לביתו היה מתועד במצלמה נסתרת שהותקנה על גבי עמוד תאורה.

על פי הדיווח בעיתון, מתקין המצלמה הוא גורם אזרחי והמצלמה כאמור פעלה במשך מספר ימים עד אשר היחידה לאבטחת אישים בשב"כ הצליחה לעלות על כך. אותו גורם הוזמן להתייצב במשטרה בפני חוקרי יחידת להב 433, וטען בפניהם כי אין מדובר בניסיון לפגוע בביטחון המדינה אלא בפעולה שהוזמנה אצלו על רקע אזרחי. הוא לא נחקר תחת אזהרה, לא היה חשוד בדבר ולא הוטלה עליו שום מגבלה. עם זאת, הוא הוזהר שלא לדווח לאיש על כך שהוזמן למשטרה. בקשתו לקבל בחזרה את המצלמה נתקלה בסירוב. לאחר למעלה משבוע, התקשר אל ביתו של הגורם שהזמין את הצילום חוקר מיחידת להב 433, והזהיר אותו. בשום שלב לא זומן אותו גורם שהזמין את הצילום לחקירה במשטרה.

ב"ידיעות אחרונות" בדקו את הנסיבות להתקנת המצלמה ועל פי הדיווח אותו גורם אזרחי התקין את המצלמה לצורך מעקב שאינו נוגע לפעילותו המקצועית של ראש השב"כ ארגמן. בנוסף נמסר כי השב"כ ידע, מהרגע שנחשפה המצלמה, מי הוא אותו גורם ובשום שלב לא היה קיים חשש שמדובר בפעולה של גורם עוין. אותו גורם אזרחי סירב להגיב לדיווח וכך גם בשב"כ. מהמשטרה נמסר: "אין בכוונתנו להתייחס לנושא, ואין בכך להסיק דבר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button