חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ אוחנה: "יש להודיע לוועדת גולדברג שאין יותר צורך בשירותיה"

ח"כ אמיר אוחנה מתריע באירוע שבתרבות בנס-ציונה כי "הדמוקרטיה הישראלית בסכנה – לא בגלל הפוליטיקאים אלא בגלל הפקידים והיועצים המשפטיים"

הבוקר (שבת), השתתף ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) באירוע שבתרבות בנס ציונה בהנחיית העיתונאית דפנה ליאל ואמר על החלטת ועדת גולדברג שלא להמליץ על מינויו של משה (צ'יקו) אדרי לתפקיד מפכ"ל המשטרה כי "הדמוקרטיה הישראלית בסכנה – לא בגלל הפוליטיקאים אלא בגלל הפקידים והיועצים המשפטיים. מדינת ישראל הופכת להיות פקידוקרטיה למהדרין. ועדה מחליטה איזה מפכ"לים ימונו, יועמ"שים מחליטים איזה חוקים יעברו, או אם בכלל יגיחו אל אוויר העולם. מה המשותף לכל אלה? הם מעולם לא נבחרו ע"י הציבור, ומעולם לא יישאו באחריות "להמלצות" שלהם, שהפכו להחלטות דה-פקטו. הגיע הזמן לעצור את פיזור תהליך קבלת ההחלטות ולהחזיר אותו מידי הפקידים לידי נבחרי הציבור. אני קורא לחברי השר ארדן להביא את מינויו של צ'יקו אדרי לאישור הממשלה, ומפציר בחברי הממשלה לאשר את מינויו. מיד לאחר מכן, יש להודיע לוועדת גולדברג שאין עוד צורך בשירותיה ולבטל את החלטת הממשלה על הקמתה".

על המצב הפוליטי החדש שנוצר אמר ח"כ אוחנה כי "אמנם הקואליציה הצטמצמה אך דווקא האופוזיציה מתפרקת לחלוטין. ח"כים במחנ"צ פועלים בגלוי ובסתר נגד היו"ר גבאי ומביעים בו אי-אמון; גם יו"ר האופוזיציה שלו, לבני, חותרת תחתיו כבר שבועות ומחכה לו בפינה עם אהוד ברק וכל מי שרק אפשר, כדי להחליף אותו כמועמד המחנה. גבאי צריך לקבל מדליה על כך שהצליח להתאפק עד השבוע כדי לא לתדרך נגדה. אבל, ההיסטוריה חוזרת במפלגת העבודה: בעיני גבאי ציפי לבני היא חתרנית בלתי-נלאית. עכשיו, משזה קרה, אני מאוד סקרן לדעת איך יקראו לפלטפורמה החמישית אליה תדלג לבני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ אמיר אוחנה באירוע שבתרבות בנס ציונה
ח"כ אמיר אוחנה באירוע שבתרבות בנס ציונה

5 תגובות

  1. אם כל ועדה תחליט למנות את הנציגים שלה, אוי לנו האזרחים שהשמאל ישתלט לנו על המדינה ,
    אבוי לנו האזרחים, ימכרו לנו את המדינה הם ימכרו את אמא שלהם והסבתא שלהם כדי להשיג את מטרתם.

  2. על הדרך תודיעו גם לאדון אוחנה שמעולם לא היה צורך בשירותיו. וגם לא בשירותי חבריו חזן. זהר. ביתן ועוד

  3. אים ועדות יחליטו למנות בעלי תפקידים ; בהמשך , יתחילו למנות מפכלי"ם , רמטכלי"ם ועוד .

  4. שונא אותך. הצבעת נגד הקשישים. אין לך מושג מה זה להחליט, בין אוכל לתרופות,

Back to top button