חדשות הארץמבזקים

"די לאלימות": עובדי רמב"ם מוחים על אלימות נגד נשים

עשרות מעובדי הקריה הרפואית רמב"ם מקיימים בשעה זו מחאה בחזית בית החולים נגד תופעת האלימות המופנית כלפי נשים. את המחאה מובילות עובדות המערך לעבודה סוציאלית ברמב"ם, בראשות רוני גאגין. עוד לוקחים חלק במחאה ד"ר אבי וייסמן, סגן מנהל ביה"ח וכן אחיות בכירות ועובדות המגזרים השונים ברמב"ם.

הנוכחים נושאים שלטי מחאה עם כיתובים נגד אלימות, וכן את תמונותיהן ופרטיהן של 24 הנשים אשר נרצחו מתחילת השנה בישראל. תחת הכותרת: "די לאלימות! לכל אשה יש שם", הקריאו במהלך המחאה את שמותיהן של הנרצחות שוב ושוב, על מנת להזכיר לציבור העוברים והשבים את קורבנות התופעה המכוערת.

צילום: באדיבות דוברות רמב"ם
צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

בדברים שפרסם פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם, הבוקר לאות תמיכה במחאה נכתב: "בית החולים חרט על דיגלו את הזכות לשוויון מגדרי וכבוד. צוות בית החולים עושה ימים כלילות בהצלת חיי נשים וגברים, נערות ונערים, ילדות וילדים. אנו, ברמב"ם, לא נוכל להשאר אדישים מול הקלות בה נרצחות נשים ע"י בני משפחתן (בעלים, בנים, אחים) ואני רואה את חובת כולנו, העובדים והעובדות, לקחת חלק בשינוי פני החברה ומיגור תופעת האלימות נגד נשים, היום ובכל יום ויום. בשנה האחרונה בלבד נרצחו 24 נשים ומאז 2011 נרצחו מעל ל-150 נשים. בהחלטה משותפת ובכוחות מאוחדים, נוכל לתת לבנותינו ובננו עולם בטוח יותר. אני מאחל ומייחל שנרות החנוכה ואורות חג המולד, שנדליק יחד, יסייעו לנו לחשוף ולמגר את החושך מחייהן של משפחות רבות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לכל אשה יש שם – מחאת עובדי רמב"ם נגד אלימות. צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

לכל אשה יש שם – מחאת עובדי רמב"ם נגד אלימות. צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

Back to top button