צרכנות

טיול לתאילנד: כל המידע הדרוש

יש לא מעט יעדים נפלאים ברחבי העולם, כשכל אחד מהם מציע אטרקציות שונות וייחודיות. בין היעדים הללו, לתאילנד יש מקום של כבוד, הודות לכל האטרקציות והחוויות שהיא מציעה למבקריה. תכנון טיול לתאילנד חייב להיעשות באופן מושכל, תוך תשומת לב ליעדים אליהם אתם מעוניינים להגיע, כמו גם דרכי ההגעה אליהם. מה צריך לדעת כשמתכננים טיול לתאילנד? כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

איך לתכנן את הטיול?

מרבית התיירים מגיעים לתאילנד לתקופה של חודש, וחלקם לתקופה קצרה יותר. בכדי לתכנן את הטיול באופן המיטבי, ערכו רשימה של כל היעדים שאליהם תרצו להגיע, תוך התחשבות במשך הזמן שתשהו בתאילנד. באתר של המרכז למטייל תאילנד, תוכלו למצוא מידע מגוון אודות יעדים נבחרים ולהיעזר בשירותיהם על מנת לתכנן את הטיול האידיאלי ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הטיסה מישראל לתאילנד נוחתת בבנגקוק, לכן מומלץ לסגור מבעוד מועד טיסת פנים שתיקח אתכם ליעד הרצוי (ניתן לנסוע באוטובוס אך קחו בחשבון שזו נסיעה ארוכה למדי). את השופינג, האטרקציות והטיולים בבנגקוק מוטב להשאיר לסוף הטיול ולהקדיש לעיר הבירה של תאילנד 3 ימים מלאים.

בדרך כלל נהוג להתחיל את הטיול בצפון, ומשם להמשיך לדרום תאילנד ולבקר באיים הייחודיים. אם אתם עתידים לטוס לשבועיים, תיאלצו לצמצם את רשימת היעדים בהם תבקרו, לכן כדאי להגיע בעיקר לאזור הדרום בכדי לחוות את תאילנד במלוא הדרה. לרוב, מומלץ לשהות בכל אי בין יומיים לארבעה ימים, אך משך השהות תלויה בכם ובפעילויות שמעניינות אתכם. בין האיים הפופולאריים ביותר תוכלו למצוא את קוסמוי, קופנגן, קופיפי, פוקט וקוטאו, כשכל אחד מהם מציע למבקריו אווירה ייחודית, אטרקציות מגוונות וחוויה בלתי נשכחת. אגב, אל תוותרו על מסיבת פול מון שנערכת בקופנגן, זו ללא ספק חוויה שרצוי לחוות.

החלטתם להתחיל את הטיול בצפון? טיול ג'יפים ייקח אתכם לכל המקומות האטרקטיביים באזור, לרבות שבט ארוכות הצוואר המפורסם. הטיול נמשך שלושה ימים ובמהלכו תוכלו לבקר בכמה יעדים פופולאריים בצ'אנג מאי והסביבה.

מתי מומלץ לטוס?

מזג האוויר בתאילנד ידוע בהיותו הפכפך, אך משום שהאקלים במדינה הנו אקלים טרופי, רוב הזמן  חם ולח. העונה המומלצת ביותר לטיול היא בין דצמבר למאי, מאחר ותקופה זו מאופיינת במזג אוויר חם והיעדר מונסונים. כמו כן, לא מעט אנשים בוחרים לטייל בתאילנד בעונה הגשומה, משום שמזג האוויר עדיין ממשיך להיות חם ולח. נכון, ייתכנו מונסונים וגשמים, אבל זה בהחלט משהו שניתן להתמודד איתו במהלך הטיול. חוץ מזה, שתוכלו לרכוש בחנויות הנוחות המפוזרות ברחבי תאילנד מעילים חד פעמיים בשקלים בודדים. יתרה מזאת, במהלך שהותכם בצפון, רצוי להצטייד בביגוד ארוך, בגלל שמזג האוויר בלילות עשוי להיות קריר, ובייחוד בין החודשים דצמבר לפברואר.

ומה לגבי תחבורה?

בתאילנד יש לא מעט אפשרויות תחבורה שונות, אך בכדי להגיע ממקום למקום על הצד הטוב ביותר מבלי לבזבז זמן – בררו מראש את האפשרויות שעומדות בפניכם. יש יעדים אליהם ניתן להגיע רק דרך הים ויש יעדים שניתן להגיע אליהם באמצעות טיסה או אוטובוס. אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, תוכלו לברר אודות נסיעות לילה באוטובוסים, כך תוכלו לתפוס תנומה במהלך הנסיעה (שאורכת כמה שעות טובות) ולהגיע ליעדכם למחרת בבוקר.

הוצאות וכספים

המטבע התאילנדי הרשמי נקרא באט, כמו כן, שוויו של השקל הישראלי הנו 8.8 באט. בדרך כלל המחירים בתאילנד זולים במיוחד, כך שניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס, אי לכך, מומלץ לרכוש מוצרים חיוניים לטיול עם הגעתכם לתאילנד (כמו למשל מוצרי רחצה וטיפוח). עלות הטיול תלויה בכם, בכמות האטרקציות שתרכשו וכמובן באפשרויות הלינה שתבחרו (ניתן לישון בבתי מלון יוקרתיים או להוזיל את עלות הטיול באמצעות לינה באכסניות או בתי מלון זולים).

 

בכדי לצלוח את הטיול וליהנות מכל מה שהמדינה הנפלאה הזו מציעה לכם, ערכו תכנון מחושב ויסודי של כל היעדים האידיאליים מבחינתכם, תוך תשומת לב למשך שהותכם בכל יעד. שימו לב, שאין צורך לארוז כמות בגדים גדולה, הסתפקו במעט בגדים – סביר להניח שבין היתר תרכשו בתאילנד ביגוד מקומי שמתאים לאווירה (כדוגמת גופיות פול מון ממותגות). טיול בתאילנד הוא ללא ספק חוויה נהדרת ובלתי נשכחת – טיסה נעימה!

Back to top button