מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הוזמן למפגש סאדו, נכלא ועבר התעללות במשך שעתיים

פרקליטות מחוז ת"א הגישה אתמול (חמישי) לביהמ"ש המחוזי בת"א כתבי אישום נגד דור מורזקנדוף (18) ושהואן "ג'קי" אבאנוב (25) בגין שוד בחבורה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט וסחיטה באיומים.

על פי כתבי האישום, בין הנאשמים קיימת היכרות מוקדמת. במועד שאינו ידוע במדויק, יצר המתלונן קשר עם ידידה של הנאשמים באמצעות אתר המסרים המידיים "טוטאל צ'ט" וסיכם איתה על קיום מפגש BDSM ללא קיום יחסי מין, תמורת תשלום של 300 ₪. השניים קיימו מפגש כמוסכם עוד באותו יום, בשיתוף חברתה של הידידה.

ב- 15.11.18 יצר המתלונן בשנית קשר עם הידידה באמצעות האתר והשניים קבעו להיפגש באותו יום בדירה בבת ים, לצורך מפגש נוסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ב- 16.11.18, בשעה 01:30 בערך, הגיע המתלונן לדירה. במהלך המפגש, בעת שחשפה הידידה בפני המתלונן את השד שלה, ניסה המתלונן מספר פעמים לגעת בו, אך הידידה סירבה. בהמשך, סמוך לשעה 2:00, התקשרה הידידה לג'קי וביקשה ממנו להגיע לדירה. ג'קי הגיע לדירה מלווה בדור ובחבר נוסף, אבי, והדידה סיפרה לשלושה שהמתלונן משך בשד שלה באגרסיביות. בהמשך לדברים אלה, קשרו חברי החבורה קשר להביא, באמתלת שווא, את המתלונן לדירה, במטרה לתקוף אותו ולגרום לו חבלות. במסגרת הקשר, שלח אבי למתלונן מסרונים ממכשיר הטלפון של הידידה, כשהוא מתייצג בכזב כידידה, כתב בשמה ועל דעתה כי היא "דלוקה עליו, שיש לה עדיין צמרמורות מהמפגש הקודם", והיא מבקשת שישוב לדירה.

המתלונן השיב כי יגיע תוך 20 דקות, ואבי עדכן את יתר הנוכחים כי המתלונן בדרך לדירה. כשהגיע המתלונן לדירה, הנאשמים, אבי והידידה כלאו את המתלונן בדירה ולאורך כשעתיים ומחצה העבירו את המתלונן מסכת של ייסורים וטרור, בין היתר, על דרך של תקיפה פיזית, איומים, לרבות תוך שימוש בנשק קר, שוד כספו של המתלונן ומכשירי טלפון סלולרי שלו, מעשים מגונים ומשפילים וסחיטה באיומים.

כתוצאה ממעשי הנאשמים נגרמו למתלונן, בין היתר, שברים בארובת העין הימנית ובאחת מצלעותיו משמאל.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button