מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "תעצרו לקנות פלאפל, זה הולך מעולה עם סופגניות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (שבת) סרטון בו סקר את השבוע האחרון. "חג שמח לכם אזרחי ישראל. שבוע חנוכה הזה היה עמוס במיוחד בעשיה ובהישגים" אמר ראש הממשלה.

"התחלנו בו לנטרל את איום המנהרות בצפון – מצד חיזבאללה, כפי שאנחנו מנטרלים זה זמן רב את איום המנהרות בדרום – מצד חמאס. אנחנו פועלים לא רק בשטח, אנחנו פועלים גם במישור המדיני" ציין ראש הממשלה והוסיף, "עשיתי גיחה לילית לבריסל כדי להיפגש עם מזכיר המדינה האמריקני פומפאו – כמה שעות וחזרתי. אבל זו היתה שיחה חשובה מאוד לביטחון ישראל. אבל בגלל הטיסה, לא יכולתי להיות באירוע מרגש מאוד עם רעייתי שרה ובני יאיר, שהדליקו נר חנוכה עם ילדים חולי סרטן. ראיתי את התמונות, ראיתי את האור בעיניים שלהם. וכולנו אזרחי ישראל מחבקים אותם, מאחלים להם רפואה שלמה והרבה אמונה."

עוד אמר ראש הממשלה, "כמובן שאנחנו ממשיכים לחזק את תושבי הדרום. העברנו בממשלה עוד 700 מיליון שקל לחיזוק הישובים בעוטף עזה. השבוע כינסתי את ועדת השרים למלחמה באלימות נגד נשים. החלטתי לעמוד בראשה כדי להביא תוצאות גם כאן. הדלקתי נר עם שגריר ארה"ב דיויד פרידמן, וציינו שנה להחלטה ההיסטורית של הנשיא טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר את השגרירות האמריקנית אליה. היו איתנו חיילי צה"ל מהרבה מדינות והם ייצגו את חיילי צה"ל שלנו שבמזג אוויר הסוער הזה בכל שעה, בכל יום מגינים על הארץ. וכשהדלקתי נר עם מצטייני המוסד ומצטייני השב"כ, חשבתי ואמרתי שהם, יחד עם חיילי צה"ל, הם המכבים בני זמננו. איזו מסירות, איזו תושיה, איזו גבורה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אזרחי ישראל, בחוץ יש גשם וסערה. זו הזדמנות בשבילכם להישאר בבית עם המשפחה, אבל אם אתם בכל זאת יוצאים החוצה, סעו בזהירות, הקשיבו להנחיות. ועוד הנחיה שלי – תעצרו לקנות פלאפל, זה הולך מעולה עם סופגניות, אחר כך דיאטה."

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

6 תגובות

  1. מקשקש עצמו לדעת ולא מבין שרק הסתומים שבין האוזנים אין שם כלום שומעים את הבירבורים שלו.וקוראים בקול ביבי מלך ישראל ביבי המשיח.וכי למה לא אחרי ששנים הכניס בליבם פחד .ביבי זה הדבר הגרוע והמבזה ביותר שהיה לעם ישראל מעולם מוריד את המדינה לקנטים על חשבון טובתו האישית.שיעוף מהחיים שלנו המצחיק הוא שתושבי הצפון כבר שנים שמתלוננים על קולות חפירה ופתאום הוא נזכר שיש מנהרות בצפון וזאת יומים שלום אחרי המלצות המשטרה.והוא קורא לזה עשיה.הבן אדם פשוט שקרן מגלומן מאחז עיניים .

  2. פחדן וקשקשן ..היחיד שלא נלחם בהם.
    אולמרט ..ברק..שרון ..נכנסו בהם ….
    מתי תחזיר את בנינו מעזה ותן לחיזבללה בראש תפסיק לבלבל את המוח

Back to top button