חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "זקוקים לאורך רוח, נמשיך במבצע עד להשלמתו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למבצע "מגן צפוני" ואמר כי "מבצע מגן צפוני נמשך. חיילי צה״ל פועלים כל העת בנחישות, בשיטתיות, גם במזג אוויר סוער, לחשוף ולנטרל מנהרה אחר מנהרה." הוא הוסיף כי "אנחנו זקוקים לאורך רוח, אבל עם אותה התמדה אנחנו נמשיך במבצע עד להשלמתו- עד לנטרול איום המנהרות בצפון. במקביל אנחנו פועלים במישור המדיני כדי להוקיע את חיזבאללה ואת איראן ולהגביר את הסנקציות נגד שניהם."

ראש הממשלה אף ציין כי שוחח אתמול עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. "סיכמנו שמשלחות התיאום של צה״ל וצבא רוסיה יפגשו בהקדם, מקווה שבימים הקרובים, כנראה במוסקבה, ושהנשיא פוטין ואני ניפגש בהמשך. זאת בהמשך לשיחה שקיימנו בפריז שהייתה מאד חשובה כדי להבטיח את המשך התיאום המוסדר שנמשך כבר כמה שנים בין צבא רוסיה לצה״ל." אמר נתניהו והוסיף "אמרתי לנשיא פוטין שאנחנו ממשיכים במדיניות שלנו: לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה, נמשיך לפעול נגד הנשק המדויק בלבנון ונשלים את סיכול איום המנהרות."

ראש הממשלה אף התייחס לתמיכתו של סגן ראש עיריית חיפה, רג'א זעאתרה מי שעומד בראש סיעת חד"ש בחיפה, בחיזבאללה ובחמאס ואמר, "הבוקר לפני הישיבה חיפשתי את ראש עיריית חיפה עינת קליש כדי לבקש ממנה לבטל את המינוי של סגן ראש עיר שתומך בחיזבאללה וחמאס, שמצהירים שבכוונתם להשמיד את מדינת ישראל. אני מקווה שתענה, ואני שמח שחברנו אריה דרעי התחיל כבר לטפל בנושא ואני יודע שגם רבים אחרים התבטאו בו. זה דבר שאינו מתקבל על הדעת ומכיוון שהוא אינו מתקבל על הדעת הוא גם לא יתקיים, אני משוכנע בזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון, לע״מ

תגובה אחת

Back to top button