חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושבת רמת-גן סחטה מאות אלפי ש"ח מגברים שהכירה

פרקליטות מחוז ת"א-פלילי, הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד מורן שמע, תושבת רמת-גן, בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים שהביאה לידי מעשה, עושק וריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, במספר רב של הזדמנויות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שלי קוטין, במועדים שונים החל מחודש ינואר 2017 ועד לחודש נובמבר 2018 יצרה הנאשמת קשר עם שישה מתלוננים שונים, באמצעות אתרי ההיכרויות, בידיעה כי הם מעוניינים במערכת יחסים זוגית, נחזתה להיראות מעוניינת בקשר זוגי, הגם שלא הייתה לה כל כוונה לנהל עם מי מהם קשר זוגי, אלא לנצל את חולשת נפשם, קלות דעתם ואת רצונם בזוגיות, הכול כדי לקבל מהם סכומי כסף וטובין במרמה. הנאשמת ניהלה עם כל אחד מהם, ובחלק גדול מהמקרים אף במקביל, קשר הנחזה להיות מערכת יחסים זוגית, במהלכו ניצלה את האמון בה, לאחר שנטעה בהם בכזב את כוונותיה, רגשותיה ומצוקותיה, הציגה בפניהם מצגים כוזבים, בין היתר, לגבי תכלית השימוש בכספים, וקיבלה מהם במרמה מאות אלפי שקלים.

עו"ד קוטין כתבה בבקשת המעצר: "… הנאשמת בררה את מושאי טרפה מתוך אוכלוסייה חלשה, … וכבר במפגש הראשון היא גוללה בפני המתלוננים את מצוקותיה וכרכה בהן את החשש לחייה, בידיעה שהמתלוננים הנם אנשים נוחים לתמרון, ומיד בתחילת הקשר הזוגי הכוזב, הביאה אותם להעביר אליה במרמה סכומי עתק, גם כשידעה שהיא מסבכת אותם כלכלית, ובמעשיה גרמה לקורבנותיה נזקים נפשיים ורכושיים. ואם לא די בכל אלה, כשמי המתלוננים או מבני משפחתם העזו לבקש את כספם חזרה, סחטה מהם את הוויתור על כספם, באיומים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

Back to top button