חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

אושר בקריאה ראשונה: מחבלים לא יזכו לקיצור עונשם

מליאת הכנסת אישרה היום (שלישי) בקריאה ראשונה, ברוב של 57 מול 17, את הצעת החוק למניעת שחרור על תנאי וקיצור שליש לאסירים ביטחוניים שהגיש ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו).

ח"כ פורר אמר לאחר אישור ההצעה כי מלחמה בטרור עושים בכל החזיתות ומדינת ישראל נאבקת לאורך תקופה במאבק הקשה הזה. לצערנו, לא פעם אנו מגלים שבסופו של יום דווקא בני בליעל שיצאו לרצוח ישראלים רק בשל היותם ישראלים, מוצאים עצמם נהנים מהטבות שונות ומשונות בכלא הישראלי, אבל חשוב להזכיר שטרוריסטים הם לא ברי שיקום ומכאן שאסור לתת להם זכויות יתר ובטח שלא לקצר את עונשם.

הצעת החוק תכלול אסירים ביטחוניים שהואשמו בניסיון רצח וברצח לפי חוק המאבק בטרור ותשלול כל אפשרות לשחרור מוקדם בגין התנהגות טובה או קיצור שליש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ רוברט אילטוב הגיב לנטישתה של השרה מירי רגב בהצבעה על החוק שימנע קיצור שליש ממאסר מחבלים ואמר כי "השרה רגב נטשה את המליאה ובדרך נטשה את כל אזרחי ישראל. השרה רגב הוכיחה היום שאין לה אף עקרון מלבד עקרון שמירת הכסא והג׳וב. כמו שהיא דיבררה בהתלהבות את ההתנתקות, כך גם אין לה בעיה לצאת בהצבעה כה מהותית ועקרונית לציבור הישראלי".

Back to top button