חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

הוענקו פרסי אמ"ן לחשיבה יוצרת: "שיטות פעולה מקוריות ויצירתיות"

אתמול (שלישי), הוענקו פרסי ראש אגף המודיעין לחשיבה יוצרת על שם אלוף-משנה עוזי יאירי ז"ל לפרויקטים פורצי דרך בתחומי המודיעין, הטכנולוגיה והמבצעים באגף המודיעין ובקהיליית המודיעין.

הטקס התקיים בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, ובו השתתפו חיילי האגף, מפקדיהם ובני המשפחות.

הפרסים ניתנו לפרויקטים חדשניים אשר נתנו מענה פורץ דרך, לצורך מודיעיני או מבצעי, לעמידה במשימות צה"ל ולביטחון מדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין הפרויקטים הזוכים: פרס על הישגים פורצי דרך בתחום הסייבר וה- BIG DATA, פרס על הישגים במערכה למניעת ההתבססות האיראנית בסוריה, ופרס על פרויקט ייחודי הקשור ביכולת מבצעית- טכנולוגית בגזרה הצפונית.

כמו כן, תעודת הערכה הוענקה לפרויקט מודיעיני ששותפים לו חיילים מתוכנית ״רואים רחוק״, המשלבת נערים ונערות על הספקטרום האוטיסטי בשירות בצה״ל.

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן אמר: "טקס פרסי אמ"ן לחשיבה יוצרת הוא אירוע שיא המחבר בין טובי המוחות באמ"ן, לבין דמותו האצילית של אל"ם עוזי יאירי ז"ל. אמ"ן הוא ארגון של אנשים מצוינים, סוד כוחו טמון במוטיבציה הגבוה של משרתיו לעשות את הבלתי יאומן. כלל העבודות שזכו הן עבודות שמגלמות פתרון מקורי לאתגרים שפוגשים אותנו בליבת העשייה הביטחונית של קהיליית המודיעין וזרועות הביטחון. בין העבודות שזכו השנה ניתן למצוא פרויקטים חדשניים שמשפרים את יכולות מיצוי המידע שלנו בעידן של התפוצצות הנתונים. פרויקט נוסף משתמש בטכנולוגיות וכלים מתקדמים לשיפור המוכנות האופרטיבית שלנו לחירום בזירה הצפונית ובעזה. לצדם פרויקטים אשר זכו בזכות תרומתם הגדולה להחלשת האויבים שלנו במסגרת המערכה שבין המלחמות, והמאמץ לבלימת ההתבססות האיראנית במרחב הסורי, בשיטות פעולה מקוריות ויצירתיות שעליהן לא נוכל לפרט בערב זה. בפתח שנת 2019, מוטלת על כולנו באמ"ן החובה, להמשיך ולהוביל את העשייה המקורית, היצירתית והחדשנית במגוון תחומי העיסוק שלנו".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button