חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ארב לבעלת דוכן מפעל הפיס, תקף ושדד אותה ליד ביתה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב שגב שלום, ששדד יחד עם אדם נוסף ותקף בכניסה לביתה אישה מבוגרת, בת כ-74, בעלת דוכן מפעל הפיס במרכז "ביג" בב"ש.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם, פאיז אבו מערוף, בן 42, קשר ביום 5.11.2018 קשר עם אחר שזהותה אינה ידועה למאשימה, לשדוד את בעלת דוכן מפעל הפיס ליד ביתה, כשהיא חוזרת עם כספי הפדיון היומי של הדוכן.

כפי שעולה מכתב האישום, הנאשם והאחר הגיעו סמוך לבניין בו מתגוררת המתלוננת, המתינו להגעתה וכאשר המתלוננת לאחר סגירת הדוכן הגיעה לבניין, כשהיא נושאת עימה את תיקה ובתוכו בין היתר סכום של כ- 20,000 ש"ח ומכשיר פלאפון נייד, הגיח לפתע מי מהשודדים מאחוריה והיכה אותה בראשה. מעוצמת המכה, היא נפלה על הרצפה, כשהיא ממשיכה לאחוז בידה את התיק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעודה מוטלת על הרצפה, משך בחוזקה מי מהשודדים, את התיק מידה בכוח רב, תוך שהוא גורר אותה יחד עם התיק לאורך כל מסדרון הכניסה עד למפתן הכניסה. כל אותה העת צעקה המתלוננת לעזרה.

בשלב מסוים, תלש מי מהשודדים את התיק מידה, ברח בריצה מהמקום, והשניים נמלטו מהמקום בנסיעה מהירה ברכב, כשהם מותירים את המתלוננת מוטלת על הרצפה חבולה וכאובה.

כתוצאה ממעשיהם, נגרמו למתלוננת חבלות והיא נזקקה לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד ותקיפת זקן.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי "שוד זה תוכנן בקפדנות רבה, ובוצע באכזריות רבה אף יותר, כאשר מדובר בשוד שבוצע כלפי קשישה, שהינה טרף קל, וגרם לה נזקים פיזיים ונפשיים שמלווים אותה עד לרגעים אלו".

בית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button