חדשות הארץמבזקים

חשד להפליה: דרישה לפתוח בחקירה נגד רשת חדרי הכושר 'ספייס'

היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות, במשרד המשפטים פנתה לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה בבקשה לפתוח בחקירה נגד רשת חדרי הכושר 'ספייס' בגין חשד לעבירה לפי חוק איסור הפליה, זאת בעקבות הפרסום בשבוע שעבר לפיו חדר הכושר של החברה בבאר שבע סרב לאפשר לאדם ממוצא דרוזי לרכוש מנוי לסניף החברה בעיר. על פי הפרסום, הסירוב לאזרח ממוצא דרוזי, רוקח במקצועו (ובהמשך למעסיקו הבדואי) היה בטענה כי ניתן לשלם עבור המנוי רק באמצעות כרטיס אשראי ולא באמצעות מזומן או המחאות, אולם כשהכתב שפנה לחדר הכושר ביקש לשלם במזומן, הוא נענה בחיוב.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

במכתב ששלחה עו"ד אסתר ביסוור מהיחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות לראש אח"מ, היא מציינת כי "מדברים אלו וכפי שניתן לשמוע בשיחה מוקלטת, עולה חשד כבד כי חדר הכושר נוקט בפרקטיקה מפלה וגזענית בכדי לסנן אוכלוסייה בדואית וערבית.. ככל שהדברים המתוארים בכתבה נכונים, הרי שמדובר בהפליה פסולה וגזענית אשר יש בה להשפיל, לבזות ולפגוע בכבודם של בני האדם והיא אסורה לפי חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים".

מכתב למשטרת ישראל - חדר כושר ספייס

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. כוס אמא שלכם , קבוצה של שמאלנים מסריחים יושבים בממשלה ומאחורי המסך ומסיימים את המוח.
    כן מבקשים כרטיס אשראי כדי שהשר מוטות הערביות האלה לא יגיעו , לא יטרידו בנות לא יגיעו כדי לעשות צחוקים ולא להתאמן. הם באים עם הריח המסריח שלהם מצלמים את הבנות שמתאמנות תופסים מתקנים ולא באמת יודעים לעשות משהו אז למה לנו ? למה אנחנו צריכים את הערבים המסריחים האלה בחדר כושר ? איזה סיבה ?
    אז כן אנחנו מבקשים כרטיס אשראי , ושלא יחשבו שאין לנו ערבים או דרוזים יש לנו ים בחדר כושר אנשים נורמאלית שבאים להתאמן כי לא משנה מה העדה כי אנחנו לא גזענים , השנאה היחידה לצד של הערבים שהם החיות הבדואיות המסריחות האלה בשטחים שבאים רק להרוס ולשרוף.
    מה אתם שם למעלה בממשלה שמקבלים יש ים מה יש לכם לעשות ? גם את החדר כושר שלנו להרוס ?
    למה שלא תתעסקו במשהו יותר חשוב למה אין להם כרטיסים אשראי ? חשבתם פעם ? כי הם סוחרים הבני שרמוטות האלה כי כל הכסף שלהם שחור כי הם רק יודעים לגנוב ולהרוס. ואתם פה מגנים עליהם.
    קבוצה של אפסים הלוואי ואמא שלכם תעשה מנוי בחדר כושר עם הערבים האלה שיאנסו אותה ואז אתם תתחילו גם לבקש כרטיס אשראי.

Back to top button