חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל חשף מנהרה, חיזבאללה תיעד: "אלה האמצעים הטכנולוגיים"

מבצע "מגן צפוני" לאיתור וחשיפת מנהרות הטרור שחפר חיזבאללה במשך השנים האחרונות נמשך במרץ וכך גם ההישגים שמביא צה"ל עם התקדמות המבצע.

במהלך סוף השבוע איתרו לוחמי צה"ל מנהרת טרור התקפית נוספת שחצתה משטח לבנון לשטח ישראל. תוואי המנהרה נמצא בשליטת צה"ל ואינו מהווה איום.

דובר צה"ל הדגיש כי תוואי המנהרה מולכד על ידי צה"ל, כפי שנעשה במהרות הקודמות שנחשפו וכניסה אליהן מהצד הלבנוני הינו סכנת חיים. על אף שידוע כי מי שעומד מאחורי חפירה המנהרות הוא חיזבאללה, בצה"ל הטילו את האחריות על ממשלת לבנון. "מדובר בהפרה חמורה של החלטה 1701 וריבונות מדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הממשלה לחשיפת המנהרה ואמר, "לפנות בוקר צה"ל חשף מנהרה רביעית של חיזבאללה. המבצע שלנו לשלול מחיזבאללה את נשק המנהרות מתקדם לפי המתוכנן והוא יימשך עד שישיג את כל יעדיו."

במקביל לדיווח על חשיפת המנהרה ההתקפית הרביעית, מפרסם חיזבאללה תמונות של פעילות כוחות צה"ל והאמצעים הטכנולוגיים בהם הוא משתמש לאיתור וחשיפת המנהרות.

צילום: תקשורת חיבאללה
צילום: תקשורת חיבאללה
צילום: תקשורת חיבאללה

כוחות צה"ל אף "זכו" בסוף השבוע האחרון גם לנוכחותם של עשרות מתושבי לבנון ופעילים המזוהים עם חיזבאללה מול העיירה מיס אל ג'בל שהגיעו להפגין עם דגלי חיזבאללה והניפו שלטים בעברית עליהם נכתב בין היתר, "ציונים הכינו את עצמכם… אתם תגורשו מכל פלסטין".

2 תגובות

  1. אנחנו חולמים אבל תודה גדולה למר ברק וגברת ציפי שחתמה על הסכמים עם האום

Back to top button