צרכנות

מספר טיפים לבחירת עגלה מתאימה לתינוק

בשנים האחרונות, מגוון עגלות התינוקות הלך והתעצם כך שכל אמא (טרייה ומנוסה כאחת), מתלבטת באשר לעגלה אותה היא מבקשת לעצמה. תפקיד העגלה היא לענות על כל דרישות ההורים ולקחת בחשבון, הן את היתרונות של כל אחת מהעגלות המוצעות למכירה והן את החסרונות. בהגיעכם אל החנויות השונות, יוצבו לפניכם עשרות עגלות מסוגים ושל חברות שונות ועליכם יהיה לבחור את האחת, ככל שתתלבטו, יסייעו לכם בחנות לבחור את המועדפת, אך שכנוע המוכרים לא בהכרח יהיה תואם לרצונותיכם. במאמר הבא נעניק לכם טיפים, שיסיעו לכם לרכוש את העגלה המתאימה ביותר עבורכם. קחו בחשבון שעגלה עולה כמה אלפי שקלים, כך שאל לכם להשקיע סכומי כסף ולגלות בדיעבד כי הרכישה הייתה מוטעית.

כך תקנו את העגלה הנכונה לכם

אם הגעתם לרגע המיוחל ואתם מחפשים לעצמכם את העגלה הבאה שתשרת אתכם נאמנה, בין אם זוהי עגלת סייבקס מיוס, עגלת בוגבו, עגלה של אינגלזינה או כל עגלה אחרת , אמצו לליבכם את הטיפים הבאים וזכו בעגלה שתשרת אתכם במקסימום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • הגדירו מחיר – הדבר הראשון עוד לפני שאתם מקבלים לידיכם את ההחלטה באשר לעגלה הנבחרת, הוא להגדיר את הסכום אותו אתם רוצים או יכולים להשקיע. מספר העגלות המוצעות למכירה הוא רב וכך גם טווח המחירים.
  • משקל העגלה – חשוב מאוד לבדוק את משקל העגלה ולוודא שהיא לא כבדה מידי. זכרו כי העגלה היא שתאפשר לכם להתנייד וככל שהיא תהיה קלה יותר, כך יהיה לכם קל ונוח יותר במהלך היום יום ולהיפך.
  • אחסון – לכל עגלה יש תא אחסון תחתון, וודאו כי יש לכם תא מספיק עמוק, כך שתוכלו לקחת אתכם את כל הציוד לו אתם זקוקים ובמקביל אם אתם מנהלים שגרת יום יום ארוכה מחוץ לבית, אתם בהחלט זקוקים לתא אחסון מפנק שיכיל אף את הקניות אותם אתם עושים.
  • אחריות – כל עגלה מגיעה עם אחריות לתקופה מוגדרת. וודאו כי אתם מקבלים עבור העגלה לפחות שנת אחריות אחרת אל תתפתו לרכוש עגלה שלא מגיעה עם אחריות.

לסיכום – אם הגעתם לרגע בו אתם מחפשים עגלה, זה הזמן להבין מה נכון לכם לוודא טרם הרכישה. כל עוד אתם רוכשים את העגלה שעונה על דרישותיכם ומתאימה לאורח חייכם, הסיכוי שתהנו ממנה הוא גבוה ולהיפך, אם לא תשקיעו מחשבה מקדימה בתהליך הרכישה, אתם עתידים לשלם על כך מחיר. עגלה היא אביזר חיוני והכרחי לאחר הולדת התינוק – השקיעו בכך את המחשבה הרצויה.

Back to top button