מבזקיםמשפטי/פלילי

חשוד במעורבות בירי לעבר כלא הדרים נשלח למעצר בית

בחודש שעבר (21.11.2018) בסמוך לשעה 04:00 לערך בוצע ירי לעבר כלא הדרים. בעקבות האירוע נפתחה חקירה בימ"ר מרכז ולאחר מכן הועברה ליחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433.

משטרת ישראל עצרה חשוד כבר שלשום והביאה אותו להארכת מעצר בבית משפט השלום. אתמול החליט בימ״ש שלום לשחרר את החשוד למרות התנגדות המשטרה בשל הטענה כי המעצר בוצע לכאורה בניגוד לחוק.

בשל חומרת האירוע, המשטרה החליטה להגיש ערר לבית המשפט המחוזי על החלטה זו ובדיון שהתקיים היום בשעות הבוקר נקבע כי בניגוד לקביעת בית משפט השלום – המעצר היה חוקי וכי החשוד ששוחרר ישהה במעצר בית מלא למשך 10 ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימ״ש המחוזי אמר בהחלטתו: ״למען הסר ספק, סבורני כי החלטת המעצר הייתה חוקית. ככל שתהא התפתחות משמעותית בחקירה תהא רשאית היחידה החוקרת להפעיל סמכויות המעצר״.

במשטרה מדגישים כי לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל. אנו מחוייבים לפעול לחקירת המקרים החמורים שהתרחשו לאחרונה וכוונו נגד אנשי שב״ס, באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק אלימים.

בית מעצר הדרים. צילום: דוברות שב"ס

Back to top button